FX15 Zayiflama Tableti


FX15 Zayıflama Kapsülü Hakkında - FX15 Nedir?

FX15 Zayıflama özelliğinin yanında içeriğinde bulunan diğer bitkiler, üzüm çekirdeği ekstresi, hücre zarlarını güçlendirir ve hücreleri oksidatif hasardan korur.

Antioksidan alımı sadece hastalıklardan korunmamıza sağlamakla kalmaz, birde erken yaşlanmayı önler, gençleştiricidir ve enerji vericidir.

Lotus yaprağı ekstresinin toksinlerden arındırıcı ve lipid düzeyini düşürücü etkisi vardır. Fazla kiloları gidererek sindirim sistemini düzenler.

Yapılan araştırmalar ayrıca lotus yapraklarının damarları genişletip tansiyonu düşürdüğünü ispatlamıştır. Yeşil çay antienflamatuar ve hücre yenileyicidir.

Dolaşımı düzenler.

Kolestrolü düşürür.

Yeşil çayın cildi sıkılaştırıcı özelliği ile de zayıflama sürecindeki cilt sarkmalarını da önler.

FX15 tok tutucu özelliği ile size doğal diyet yaptırır. Özel bi program uygulamanıza gerek yok ama tatlı - hamur işi gibi şeylere dikkat edersek daha iyi olur. Cildi sıkılaştırıcı özelliği ile gözler görülür incelme sağlar. Düzenli kullanıma devam ederek ideal kilonuza gelebilirsiniz.

FX15'in bir ilaç olmadığını tekrar belirtmek isteriz. İçeriğindeki üzüm ekstresi sindirimi düzenlediği için mide rahatsızlığı gibi bir şikayetiniz varsa daha da fayda sağlayacaktır. Yüksek tansiyonu düşürücü özelliği vardır.

FX15'i ideal kolunuza gelinceye kadar kullanmanızı öneririz. Minimum 60 günlük kullanım önerilir. Daha vermeniz gereken kilolar varsa devam edersiniz.

Yediklerinize dikkat etmeniz çok güzel. Ama yerleşik yağların vücuttan atılması gittikçe zorlaşır. O yüzden yağları parçalayıp vücuttan atması için FX15'e devam etmenizi öneririz.

133 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben FX15 i yaklaşık 45 gündür kullanıyorum. 11 kilo verdim. Başlangıçta ufak tefek şikayetlerim oldu.Ancak fazla kilonun bana verdiği rahatsızlığın yanında bu hiçbirşey.

Adsız dedi ki...

merhaba bu ürünü eczanelerden bulabilirmiyiz

Adsız dedi ki...

Fx15 e baslamayi dusunuyorum ama bask aalternatifleride var lida, hoodia gibi hangisi tam etkiyi yapiyor tam karar veremedim yardimci olacak birisi varmi?

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Detayli bilgi ve urun siparisi icin FX15 Resmi Satis sitesini ziyaret edebilirsiniz. http://www.fx15satis.com

Adsız dedi ki...

Bende pazar günü başladım FX15 zayiflama kapsulune... Suana kadar daha tartılmadım çünkü hnuz 4 gün oldu. ama FX15 ile ilgili yorumlari okuduktan sonra urunun etkili olacagini dusunuyorum. gelismeleri tekrar burdan yazar FX15 kullanmak isteyen arkadaslari bilgilendirmek icin yardimci olmaya calisirim.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bende fx15 ile 1 ay kadar once tanistim, kullanmadan once tereddutlerim vardi ama fx15 zayiflama hapini kullanmaya baslayinca bunlar gitti. Fx15 kullanmaya basladigimdan beri 67 kilodan 63 kiloya dustum suan guzel gidiyor diger lida, hoodia vb. haplara nazaran fx15 ten memnun kaldim, kullanmak isteyen arkadaslara fx15 zayiflama hapini oneriyorum, hangi eczanelerdesatildigini bilmiyorum ama ben internetten aldim.

Adsız dedi ki...

merhaba,

fx15 kullanmayi dusunuyorum, okudugum hemen butun yorumlarda gercekten fx5 icin hep olumlu seyler soylenmis sanirim benimde fx15 deneme zamanim geldi cunku kilolarla basim gercekten dertte :)

Adsız dedi ki...

Sanirim bir cok kisinin sorunu bu kilo problemi ve nasil kiloverecegim sorusu, bir cok yol var kilo vermek icin estetik operasyonlar, dogal ilacla, medikal ilaclar ilk akla gelenler, FX15 hakkinda cok yerdeki yazilari okudum tamamen bitkisel olmasi, ruhsati olmasi fx15 artilari, ama simdi piyasadaki en az 10 farkli urun arasindan neden fx15 i secmeliyiz. bence bu sorunun cevabi cok onemli. Bu soruyu cevaplarsaniz cok sevinecegim neden fx15?

Saygilar

Adsız dedi ki...

fx15 kullanmaya basliyali 10 gun oldu ve zayiflamaya basladim bile 69 kilodan 67 kiloya dustum fx15 kullanmayi dusunen arkadaslara fx15 i tavsiye ediyorum :)

Adsız dedi ki...

fx15 kullanan arkadaslar yardiminiza ihtiyacim var fx15 gercekten fayda sagladimi sizlerde?

Adsız dedi ki...

Slm, fx15 kullanmaya basliyali henuz cok olmadi 1 hafta once basladim, suan cok buyuk degisiklikler yok ama fx15 hakkindaki yorumlarimi zaman ilerledikce sizinlede paylasirim boylece fx15 almayi dusunen arkadaslara yardimci olmaya calisirim. iyi gunler

Adsız dedi ki...

Fx15 kullanan ve memnun kalan arkadaslarimiz FX15'i piyasada bulamadiklarindan yakiniyorlar bundan dolayi bu aciklamayi bu blog araciligiyla yapmak istedik.FX15 stoklarda, sizde eger dilerseniz FX15 Resmi Satis sitesi http://www.fx15satis.com/ adresinden urunlerinizi siparis verebilirsiniz.

Iyi gunler

Adsız dedi ki...

bende kullanmak istiyorum daha önce lida kullandım o yüzden terettütde kaldım sadecece 5 kilo vermek istiyorum kullanmalımıyım yardımcı olun lütfen

Adsız dedi ki...

bende fx15i az once siparis verdim yarın elimde olacagını söylediler bakalım sabırsızlıkla beklıyorum gelısmelerı sızınle paylasıcam ama nefes darlıgı falan yaparmı dıye korkuyorum acıkcası

Adsız dedi ki...

merve/kayseri
ben fx 15 lullandım ,çok şey denememe rağmen veremediğim 3-4 kilom vardı 1 ayda verdim ,akşamları çay kahve içtiğimde çektiğim uykusuzluğun dışında hiç yan etkisi yok,tavsiye ediyorum ideal kiloma ulaştım

Adsız dedi ki...

ben bu fx 15 zayiflama tabletini arkadasimdan duyum ve hemen aldim.23 mayista 75 kilo ile basladim.sabah 1 aksam 1 olarak ictim ve 15 gun olarak duzenli kullandim 5 kilo verdim.simdi 2 gun kaldi bakalim 15 gunden sonrakac kilo vermisim.birde bu fx 15 inanmadim zayiflatmaz dedim,halsiz birakir,bas agrisi,yine yemek yedirir,v.s dedim.fakat bana hicbirsey olmadi.cok memnunum.cokta uyumuyorum.yemekte yiyemiyorum cok yiyince midem bulaniyor.2 veya 3 gun sonra tekrar yazacagim.iyiki varsin fx 15

Adsız dedi ki...

Merhaba.Fx15 i yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum.Sabah ve akşam 2 tane alıyorum.Kötü bi yan etkisini görmedim.Ayrıca hem kilomda düşme oldu hemde vücudumda farkedilir bir incelme oldu.Şimdiden kıyafetlerim bol gelmeye başladı:)fx i aldıktan sonra istesenizde çok yiyemiyorsunuz onun için diet yapmanıza bile gerek kalmıyo.2.kutuyuda sipariş etmeyi düşünüyorum.Kesinlikle tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu ürün bir mucize,ilk zamanlar aşırı halsilik,başdönmesi bulantı vs gibi etkileri oluyor,kan basıncının düşmesine bağlı sanırım.ama 2. kutuda artık kendinii çok iyi hissediyorsunuz.ben 1 ayda 7 kg verdim,şimdi 7 kg fazlam kadı ve 3 kutu daha sipariş edicem.bu arada tavsiye ederim 2 *2 kullanın.memnun kalacaksınız ,ama sabırlı olun ,etkileri önceleri sizi korkutmasın,emin olun geçecek.:)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben emel 19.06.2008 tarihinde 85.60gr.dım.vee 30.06.2008 tarihinde tartıya çıktığımda 81.90 gr oldum 3.70 gram gitmiş yani 4 kilo falan 11 günde çok iyi arkadaşlar biraz da kendim dikkat ettim mekik çektim daha da veriyorum 10 gün sonra tartıya çıktığımda tekrar yazarım arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

merhabalar ben eğpilepsi ilacı kullanıyorum treleptal ama fx15 kullanmaya başladım bitkisel olduğu için acaba bir zararı varmı benim gibi kullanan arkadaşlar varmı

Adsız dedi ki...

isimsiz bende senin gibi trileptal kullanıom we fx15 aldım ama daha başlamadım bide ben normaldede yemiorum we zayıfımda yinede fxin faydası olurmu

Adsız dedi ki...

Merhaba;
FX15 i 15 gündür kullanıyorum ve 6 kilo verdim. Aynı hızla devam edermi bilmiyorum ama enazından 2 ay daha kullanmayı düşünüyorum. Yemek yenemediğinden biraz halsizlik oluyor ama hafif bir meyveyle düzene giriyor. Şimdiye kadar denediğim en etkili zayıflama tableti

Adsız dedi ki...

merhaba ben 11 gündür kullanıyorum ayrıca diyetde yapıyorum ama henüz kilo veremedim acaba normal mi

Adsız dedi ki...

merhaba,
55.5 kg'dım.evlilik öncesi 47 kg olan kilom evlilk sonrası yemek, hamur, kahvaltı derken fırladı.
eczacı arkadaş kendi kullanmış, önerdi.aldım, başlayalı 10 gün falan oldu, 52.6 yı gördüm sabah.1+1 kullanıyorum, akşam saatlerinde kullanılınca uykuya zor geçiliyor,daha erken içiyorum, başka sıkıntısı yok.birkaç gün 53,5da takıldım kaldım ama sonra indi:)
memnunum.öneririm.bakalım evlilk öncesi kiloma dönebilecek miyim.

Adsız dedi ki...

merhaba, fx15 i 4 gündür kullanıyorum.kullanmaya başladıgım ilk günden beri bağırsaklarımı bozdu sık sık tuvalete taşınıyorum. normalmidir?ilacımı eczaneden aldım sahte olması mümkünmüüdr?cevap verirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

PSİKOLOG BEN 1 KUTUYU 20 GÜNDE BİTİRDİM 4 KİLO VERDİM.İLK DEFA BU KADAR ETKİLİ BİRŞEY DENEDİM.ÜSTELİK BABAM DA DOKTOR.ANCAK İLACI KULLANDIĞIM DÖNEMDE BAŞLAYAN ZOR NEFES ALMA VE EL TİTREMESİ PROBLEMİ BENİ ENDİŞELENDİRİYOR.KALP RAHATSIZLIĞI OLANLARLA İLGİLİ UYARI DA BENİ İYİCE ŞÜPHELENDİRDİ.29 YAŞINDAYIM KALP HASTASI DEĞİLDİM AMA OLABİLİRİM DİYE 2. KUTUYU ALMAKTAN KORKUYORUM.AYNI ŞİKAYETLER DİĞER KULLANANLAR DA VAR MI MERAK EDİYORUM.YAZARSANIZ SEVİNİRİM.

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar ben ılacı sıparıs werdım bugun yarın elımde olucegı soylendı ıcıcem ama suphelenıoyrum herhangı bı sorun lursa dıe benım 5 6 kılo wersem bana yeter dusunu bılmıyotum hanı dıosunuz yha 2+2neoluo sabah ıkı tane ust ust ustemı ıcıosunuz nasıl oluo ac karnınamı bana acıklama yaparmısınız (tesekkurler)

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar fx15kullanmadm ama çokmerak edyrm acaba faydası çokmu

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar,herkes gibi ben de hızlı kilo vermek istiyordum,nette lahana kapsülünü gördüm ama hızlı kilo verdirtmiyormuş.bana daha sağlıklı görünmesine karşın tavsiye ve forumlarda okuduğum bilgilede dayanarak dün fx15e başladım.ağız kuruluğu,çok su içilmesini sağlıyor.gerçekten tok ve zinde tutuyor.ama dün gece uykusuzluk çektim.bu daha ne kadar devam eder bilmiyorum.en az 60 gün kullanın diyorlar,zaten anca kilo verilir diye düşünüyorum.başlarda hızlı kilo verdiğini söyleyen arkadaşların sonralarında da aynı hızda devam etmediklerini metabolizmanın yavaşladığını düşünüyorum.hedefim 4 kutu.boyum 168,kilom 75.16-17 kg fazlam var.umarım ben de sizin gibi sağlıklı bir şekilde hızla kilo veririm.tok tutuyor.spor yerine titreten kemeri kullanıyorum.hadi hayırlısı arkadaşlar

Adsız dedi ki...

FX15 kullanalı sadece 3 gün oldu ve 1 kilo werdm şimdiden:)sabah1 aksam1 olarak kullanıorum ayrıca yediklerime de biraz dikkat ediorum.1ay sonra kaç kilo wercem merak ediorum tekrar yazarım:)

Adsız dedi ki...

saba bu siteyi yeni keşfettim fx15 i ben yeni aldım .hakkındaki görüşleri almak için nette dolaşırken farkettim bu siteyi ,şunu söylemeliyimki fx15 i alalı 4 gün oldu ve hiç bir kilo kaybı yaşamadım yediklerimede dikkat ediyorum burdan kullanan arkadaşlara sormak istiyorum acaba sorun bendemi yoksa kilo vermenin bir süresimi var yazarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

merhabalar;
ben fx15 i büyük korku ve tereddütlerle, herkesten(eşimden bile) gizli almıştım. bu konu da büyük korkularım vardı. ama kilonun bana verdiği psikolojik zararları düşünerek almaya karar verdim. 2 kutu (düzenli olmasa da)kullandım. başladığımda 70kg idim şimdi 57kg. hiçbir yan etkisini görmedim. tereddütsüz kullanabilirsiniz. kilosuz günler....

Adsız dedi ki...

merhaba

bende yaklaşık 15 gündür kullanıyorum ve 5kilo verdim çok memnunum fakat internetden sipariş verdiğim için korkuyorum sahte ürün olmasından sahte olup olmadığını nasıl anlarım

Adsız dedi ki...

Merhaba FX15 Resmi satis sitesi "http://www.fx15satis.com" bu adrestir buradan vereceginiz siparisleri gonul rahatligiyla kullanbilirsiniz. Siteyi ziyaret ettiginizde zaten sahte urunler konusundaki uyariyida gorebilirsiniz. Sitede yer alan sahte urunlere karsi yazilmis yaziyi sizlere aktarayim:

Sahte Ürünlere Dikkat Edin !
Ne yazıkkı her başarılı üründe olduğu gibi bu üründe de sahte ürünler piyasada bulunduğundan , kullanıcılarımıza bu duyuruyu yapma ihtiyacı duyduk. Fx15 adı altında bir den çok kutu ve imaj değişikleri yapılarak ve Avrupa menşei olarak lanse edilen bu sahte ürünlerden uzak durunuz. Bu ürünler başarılı olmadığı gibi içinde neler bulunduğu bilinmemektedir. FX15 adlı ürünümüz sadece tek bir paketlenme şekli vardır oda kapsüldür. Diğer ürünler sadece markamız adı altına geçerek rant elde etmektir. Bazı yerlerde lanse edilen uyarıları dikkate almadan önce ürünlerine ve kurdukları yanlış cümlelere dikkat etmenizi oneriyoruz.

Adsız dedi ki...

süperrrr bişeyya 10 günde 5 kilo verdim.

Adsız dedi ki...

nilay;merhabalar bende bugun fx15 aldım şuan 75kg dogumdan sonra kalan 15 kg veremedım daha önce elma sirkesı hapı kullandım ama veremedım inş allahın izniyle kiloları verırız arkadaslar bakayuım yarın baslıcam faydasını görürsem yazarım alllaha emanet olun rabbim yar ve yardıcıınz olsun

Unknown dedi ki...

Mrh fx15 aldım bugun elime ulaştı yarın sabah başlıyorum söyle bi sorum olacak fx15 yetkilisine sabah evden cıkmadan 8 gibi ilaçı alsam öglen 12 de yemek molam var o zaman yesem etkisi olur mı

Adsız dedi ki...

merhaba evilcat7 FX15 kullanimi su sekilde anlatilmis: Doktorunuz tarafından başka bir şekilde önerilmediği takdirde yemeklerden 30 dakika önce sabah – akşam 1 kapsül alınır. Yani sabah kahvaltisindan 30 dakika once bir kapsul, aksam yemeginden 30 dakika bir kapsul alarak kullanman gerekiyor fx15 kapsulu.

Adsız dedi ki...

FX5'i 5 gündür bir sabah bir akşam olmak üzere kullanıyorum. Kendimi enerjik hissetmeme rağmen, ciddi şekilde kabızlık sorunu yaşıyorum. Öneriniz varsa sevinirim.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende fx 15 yani aldım bu gün başlayacagım yorumlarımı yazacagım sizlere sevgiler

Adsız dedi ki...

ben daha önce 2 kutu lıda kullandım.Buraya yazan arkadasların yorumlarını okudum ve benım sormak ıstedıgım FX15 ılacının uykusuzluk,carpıntı,agız kurulugu gıbı seyler yaptıgını bazı arkadaslar yazmıs lıda dada bu etkıler görulmekteydı.kahve ıcınce carpıntı yapıyormu?gunde 2 adet ıcılmesınde bır zarar varmı? bunlara lutfen cevap yazarmısınız

Adsız dedi ki...

FX15 BUGÜN ELİME GEÇTİ. YARIN İTİBARİYLE BAŞLIYORUM. UMARIM İŞE YARAR. DURUMUMU BURADAN SİZLERLE PAYLAŞACAĞIM... KİLOSUZ GÜNLER...

Adsız dedi ki...

selam bende uzun zamandır bu hap hakkında duyumlar alıyordum bugün eczaneden aldım bana orjinal ürün dedi ama içimde bir tedirginlik var ya değilse sahtesi ile gerçeği nasıl ayırabiliriz.selamlar tuana...

Adsız dedi ki...

Bunun ile ilgili bilgiyi yukarida yeralan mesajlarda vermistik ancka bir kez daha hatirlatalim,

Sahte Ürünlere Dikkat Edin !
Ne yazıkkı her başarılı üründe olduğu gibi bu üründe de sahte ürünler piyasada bulunduğundan , kullanıcılarımıza bu duyuruyu yapma ihtiyacı duyduk. Fx15 adı altında bir den çok kutu ve imaj değişikleri yapılarak ve Avrupa menşei olarak lanse edilen bu sahte ürünlerden uzak durunuz. Bu ürünler başarılı olmadığı gibi içinde neler bulunduğu bilinmemektedir. FX15 adlı ürünümüz sadece tek bir paketlenme şekli vardır oda kapsüldür. Diğer ürünler sadece markamız adı altına geçerek rant elde etmektir. Bazı yerlerde lanse edilen uyarıları dikkate almadan önce ürünlerine ve kurdukları yanlış cümlelere dikkat etmenizi oneriyoruz.

Adsız dedi ki...

bu gün itibariyle 1 hafta oldu ve 59,8 den 57,4 e düşmüşüm çok mutluyum işallah böle devam eder geriye 7 kilom kaldı hayırlısıyla bir versem fx15 harika birşey tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

merhaba ben henüz FX15 almadım ama meretttigim bu zayıflama tabletının bır kutusunda kac adet yanı kac kapsul var ve neden 60 gun dıye bır sart var ılgınız ıcın tesekkurler

Adsız dedi ki...

selam. fx15 kullanan arkadaşlar dün başladım hafif çarpıntı oldu ve gece devamlı uykudan kalktım inanın 2. hapı almaya korkuyorum devam edermi şikayetler yoksa geçermi lütfen yazın.. teşekkürler

Adsız dedi ki...

MERHABA ARKADAŞLAR BENDE BUGÜN ALDIM DAHA INT DEN YORUMLARI GÖRDÜM DE ALDIM AÇIKÇASI KORKUYORUM ÇÜNKÜ DAHA ÖNCEDE BU TİP HAPLARDAN KULLANDIM KALBİM DE GÖĞSÜMDE AĞRI HİSSETTİM SANKİ İĞNE BATIRIYOLAR BUNDAN OLABİLİRMİ ACABA KORKUYORUM AMA DENİYCEM 1-2 HAFTA 5 KİLO VERSEM YETER 63 KİLOYUM

Adsız dedi ki...

Herkese merhaba,
Bu ilaci sabah 2 aksam 2 aliyorum ve kabizlik sorunu yasamaya basladim daha 3. gunde.
Sindirim sistemi hareketlerini hizlandiriyorsa neden kabizlik sorunu yasaniyor??
Bu urunu birakinca insanlarin ayni oranda hizla kilo aldiklarini soyluyorlar bu dogru mudur??
Hizli kilo vermenin kotu sonucu olan vucutta sarkmalar gerceklesiyor mu???

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar bir kutuda kaç adet tablet var bu konuda benı bilgilendirebilirmsiniz

Adsız dedi ki...

merhaba, bende fx15 kullanmaya başlayalı 11 gün oldu ve 3kilo verdim sabah 1 akşam 1 şeklinde kullanıyorum ve bende de bi kabızlık sorunu var acaba ilaçtanmı kaynaklanıyor bu? ayrıca aranızda ya da bildiğiniz, kullanp, zayıflayıp ve en en azından 3 ay geçtiği halde hiç kilo almayan varmı? ayrıca kiloloarı vernince çok sarkma yapıyormu ve son olarak istediğim seviyeye gelince almam gereken günlük kalori ortalama 1300, ama şuan çok az yiyorum ve bünyem bu alışıcak,zayıflayıp o kadar kalori almaya başlayınca kilo nasıl almayacağım çok merak ediyorum, bunu bana ya kullanıp da uygulamış ya da fx15 in yetkililerinden birisi cevaplarsa çok sevinirim

Adsız dedi ki...

merhaba bende fx15 i bir arkadaştan duydum ve internette araştırdım.Yan etkisinin az olduğu söyleniyor.kullanmayı düşünüyorum ama hipotiroidim var ve hergün levotiron içiyorum.acaba benim gibi olupda kullanan varsa buraya yazabilirmi

Adsız dedi ki...

bu urunden 2 kutu aldım ve kullandım 2 ayda sadece 3 kılo verdım dıyette yaptıgım halde kesınlıkle tavısye etmıyorum

Adsız dedi ki...

slm bende fx15 e bugun basladım.yasmine kullanoyorum acaba yan etkisi olurmu bilgisi olan bi arkadas benı bilgilendirirse sevinirin

Adsız dedi ki...

merhaba ben konyadan fatma öncelikle size çok tşkr ederim kilo verdikçe çok mutlu oluyorum ben1,61 boy 104 kilo idim kilo veeremiyodum doğıumdan sonra bu kiloya ulaşmıştım fx15 kullanmaya başladım 1.5 aydır tam 11 kilo verdim şuanda 93 indim dahada vermek istiyorum am aklıma takılan bir konu var lütfen beni aydınlatırsanız sevinirim hap bıraktıktan sonra verdiğim kloları alırmıyım cevabınızı bekliyorum tşkr ederim

Adsız dedi ki...

balıkesirden fatma bugn başladm gelşmeleri sizinle paylaşıcam inşallah kilo verirm

Adsız dedi ki...

ben aslı ıkı haftada 5 kılo verdım suyu bol tüketim çok başarılı bır ürün tek yan etkısı uykusuzluk oldu 1artı1 kulandım herkese başarılar ve lütfen kulananlar yorum yazasın

Adsız dedi ki...

merhaba bende 67 kiloyum ve fx15 kullanmak istiyorum.nete güvenemiyorum eczanelerdede satılıyormu yazarsanız sevinirim.birdeben düşük tansiyon hastasıyım bi sakıncası olurmu.

Adsız dedi ki...

fx15 için yararlı bi yöntem diebilrim zayıflamak adına..nefsinize biraz hakım olmak yetıo gerisini fx15 halledıo zaten..bol hareketle kısa sürede fazla kılo verilebilir... fakat ilk basladıım zamanlarda kalp çarpıntısı, nefes darlığı durumlarını yasamadım diil..bu da vucudun hapa alışmasıyla bitio zamanla...

Şenay- Doğam dedi ki...

Merhaba Arkadaşlar ,

FX15 3 aydır sabah 2 aksam 2 seklınde kullanıyorum.

Bır cocuk annesıyım dogumda aldıgım 26 kg yı kendı cabamla neredeyse vermıstım , kullandıgım astım ılaclarının ıcınde bulunan kortizon benı kısa surede 69 kg ya cıkarmıstı ( 163 boy) FX15 le bır arkadasımın sayesınde tanıstım.

3 ay ıcerısında toplamda 9 kg verdım. Metobolızmamın yavas ıslemesı sanırım daha yavas kılo vermeme etken ama benım ıcın onemlı olan FX15 ın gercekten ıse yaradıgını gormek .

59 - 58 kg hedefım bu kıloya ulasınca uzmanların da uyarıdıgı gıbı gunde sadece 1 kapsulle kılo kontrolune devam edecegım.

Yan etkılerı oldumu ? tabı kı oldu.

Ama bır hafta sonra hıc bırınden eser kalmadı.

Saglıklı ve mutlu gunler sızınle olsun...

Adsız dedi ki...

şimdi bu ilacın kullanım dozu 2+2 mi yoksa 1+1 mi ben dün başladım kullanmaya 2+2 alıyorum yani dozu azaltınca daha mı yavaş kilo vericem ya da uykusuzluk halsizlik gbi yan etkiler ortadan kalkıcak mı bir de bu şikayetler geçer mi yoksa ilacı bırakmam mı gerek çünkü sol kolumda karıncalanma oluyor.

Şenay- Doğam dedi ki...

Merhaba Adsız arkadasım ,

Bana onerılen doz sabah 2 aksam 2 oldugu ıcın o sekılde basladım.

Sanırım doz ole ılgılı soruna yetkılı ısımler yanıt verecektır.

Yan etkılerının detaylarını yazmadım ama bende de epey yan etkısı oldu bu bunyeden bunyeye farklılıklar gosterıyor anladıgım kadarı ıle ancak ıkı hafta sonra hıc bır yan etkısını yasamadım.

Ideal kıloma ulastıktan sonra gunde sadece bır tablet ıle kılo konturolunun yapılacagını uzmanlar soyluyor.

Umarım yardımcı olabılmısımdır.

Adsız dedi ki...

istanbuldan bilge ben yaklaşık 25 gundur kullanıyorum ama bende aşırı derecede nefes darlıgı yapıyor buda benı cıldırtıyor napa bılırım kapsulu sabah 2 aksam 2 alıyorum....................

Adsız dedi ki...

Merhaba FX15 zayiflama tabletinin kullanimi; doktorunuz tarafından başka bir şekilde önerilmediği takdirde yemeklerden 30 dakika önce sabah, akşam 1 kapsül olmalidir. Fx15 icin 60 günlük kullanım önerilmektedir. Hepinize saglikli zayiflamalar umarim biran once istediginiz kiloya gelirsiniz.

Adsız dedi ki...

merhaba ben istanbuldan merve;21 yasındayım ve 69 kiloyum.fx15i 6 gündür kullanıyorum ancak bende ciidi derecede kabızlık problemi meydana geldi ilacı kullandıktan sonra.bu normal mi merak ediyorum fx15 yetkililerinden cevap bekliorum

Adsız dedi ki...

merhaba merve, fx15 kapsulun bir yan etkisi olmamakla birlikte senin gibi bir kac yorum yapan arkadasimizda ayni derdi paylasmisti, ger bunyede farkli etkiler gisterdigi icin sana tavsiyem bir sure kati yiyeceklerden uzak durman ve bol sivi tuketmen olacaktir.

Adsız dedi ki...

tavsiyenize uyacağım..yardımlarınız için çok tsk ederim:)

Adsız dedi ki...

ben bugün başladım kullanmuya öğlen yemeği fazla yiyemedim aşırı derecede ağız kuruluğu oluyor ve iş yerindede sürekli wc ye itmekte zorlandım ama etkili olacağına inanıyorum gelişmeleri yazıcam....

Adsız dedi ki...

merhaba ben gizem.benim sormak istediğim gerçekten çok fazla kalp çarpıntısı yada nefes darlığı gibi yan etkileri mevcut mu.panik atak durumum olduğundan bu tarz çarpıntılar beni fzlasıyla korkutuyor çünkü....
teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba gizem. FX15 zayiflama kapsulunu kimler kullanamz sorusunun cevabi:

18 yaşın altındaki kişiler, hamile ve emziren kadınlar kullanmamalıdır.

Susatıp ağız kuruluğu yaptıkça bol su içilmelidir.

Yemek yemeğe zorlanılmamalıdır, mide bulantısı yapabilir.

Hızlı kalp atışı, baş dönmesi, şiddetli baş ağrısı, nefes darlığı ve benzeri belirtiler doz aşımı belirtileridir. Böyle durumlarda ürünü kullanmaya 2 gün ara
veriniz ve 3. günden itibaren dozu 1 e düşürerek sabah 1 akşam 1 alarak devam ediniz.

Beklenmeyen bir etki gördüğünüzde ürünü kullanmayı derhal kesiniz ve doktorunuza başvurunuz.

Bunun disinda panik atak rahatsizliginda bazi ilaclar alinmakta eger bu tur guclu ilaclar kullaniyorsaniz mutlaka doktorunuza danisip daha sonra FX15 kullanmalisiniz.

Adsız dedi ki...

ben fx15'i sabah2 akşam 2 şeklinde kullandım.we 2 haftada 3kilo werdim.ama sanki son günlerde kilo wermem durdu gibi geldi.kutu bitti yaklaşık 3 haftadır kullanmıyorum.tekrar 2.kutuyu alıp başlasam kilo werdirir mi?

Adsız dedi ki...

merhabalar
ben fx15 e 12.03.2009 de 76.4 kg la başladım.bu sabah basküle çıktığımda 74 kg olduğumu gördüm.yani 5 günde 2,5 kilo..ben daha önce lida da kullananlardanım.onla verdiğim 6 kiloyu 9 kilo olarak geri almıştım.şimdi tek korkum lida da yaşadığım hüsranı yeniden yaşamak.ama lida dan daha yavaş kilo verdirdiğini sölüyolardı buna katılmıyorum.çünkü çok daha hızlı veriliyo.benim hedefim 55 kilo olmak eylül de düğünüm var.tek şikayetim uykusuzluk.başka bi yan etki görmedim ama iştahımı aşırı kesti benim.sırf metabolizmam çalışsın diye zorla yiyiyorum.hatta akşamları canım hiçbirşey istemiyo.şu an 3 kutu aldım 2+2 kullanıyorum.1,5 ayda bakalım ne kadar vericem.üstelik ben hipo troid hastasıyım ona rağmen kilo verebildim.bu bi mucize benim için..gelişmeleri sizinle paylaşıcam..teşekkürler fx15..

Adsız dedi ki...

merhaba ben Fx15 kullanmaya yeni başladım ama inanıyorum ki vericem bu fazla kiloları çünkü iştahımı tamamen kesti hiçbişey yemek istemiyorum ve bu benim için yeterli son zamanlarda çok fazla yemeye başlamıştım umarım 5 kilo fazlam var onu hemen veririm yaz gelmeden

Adsız dedi ki...

merhaba..bu tarz ilaçlara olumlu bakmıyordum ama son bikaç gündür internetteki yorumları okumaya başladım.elma kromu denemek istedim ama eczane bana fx15 i tavsiye etti.. bir yan etkisi olmadığını söyledi.kısa sürede bunu temin etmeye çalışacağım umarım faydasını görürüm.

damla dedi ki...

slm arkadaşlar bundan 7 ay önce 68 kiloydum.lida kullandım inanılması zor ama 2 haftada tam 10 kilo verip 58 e düştüm 1 ay kullandım ve hapı bıraktım.ve kısa sürede kilo almaya başladım tekrar kullandım lidayı vücüdumda kötü bi etki yaptı ve bi daha kullandım.şuan fx15 kullanıorum ama 1 haftadır kullanıorum ama hala bi sonuç alamadım.kilo vermiorum +iştahım kesilmio aksine daha çok acıkıorum ve ben fx15 i eczaneden aldım sahte olması imkansız..ne kadar sürede etki göstermeye başlıo bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım edebilirlermi bana aksi takdirde ilacı bırakıcam çünkü.

FX15 dedi ki...

merhaba damlar,

eczaneden aldim sahta olmasi imkansiz deme cunku dun lahana kapsulu yorumlarindan birinde arkadasimiz 3 eczaneden 2 tanesinde satilan urun sahteydi dedi. FX15 resmi satis sitesi "http://www.fx15satis.com" burasi bunun disinda satilan yerlerdeki urun orjinallegini bilemiyorum.

FX15 ne zaman etki eder soruna ise; urunu duzenli anlatildigi gibi kullaniyorsan sanirim 2 hafta icinde degisimi far ediyor olman lazim.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende fx 15 kullandım 1 ayda 4 kilo verdim ama 1+1kullanmıştım ve düzenli olarak kullanmamıştım bende eczaneden almıştım bıraktım ve o kilomu geri almadım am tekrar paramı biriktirip alcaktım bu sefer netten sipariş vercektim başka bir ilaç gözüme sanki saha iyi diye onu aldım beni mahvetti 3 kilo birden aldım diyolardıki akşamdan için sabah 3 kilo verin nasıl derler aptallık yaptım vercene kiloları geri aldım şunuda bilinki adı acı cehre sakın denemeyin fx 15 gibisi yok tavsiye ederim şimdi şipariş vercem yine

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben fx 15 geçen sene kullandım ve çok memnun kaldım 20günde 12 kilo verdim.inanılmaz sonuç aldım ama ilacı bıraktım geçenlerde elma krom aldım sakın paranızı harcamayın o ilaç için ben kullandım 1kilo bile vermedim ama fx tavsiye edebilirim memnun kalacaksınız.

Adsız dedi ki...

merhaba bayanlar baylar diğer hapları kapsülleri yağları çayları gecin fx15 tam anlamıyla doğal zararsız.1 ay kullandım ve 6 kilo verdim 2 ay oldu bırakalı en güzerlide burda hala kilolarımı geri almadım rejimde yapmıorum üstelik.fx 15 i kullanırken az yemeye alıştım ve sanırım midem küçüldü artık bir porsiyonla değil yarımla doyuyorum ama gene başlıyacağım az önce verdim şiparişi fx15.satis sitesinden.temmuza düğünüm var hedef 12 kilo daha fx15le cok kolay olacak eminim ...kesinlikle tavsiye ederim korkmayın bu kapsülden..

Adsız dedi ki...

bilge
6 yıldır fazla kilolarımla uğraşıyorum denemediğim diyet ,bitkisel ilaç kalmadı ve hatta bir ara ilaç bile kullandım veremedim fx 15 aldım kullanıyorum ilk defa umutluyum ,mutluyum sabah 1, akşam 1 kullandım 86 kilo ile başladım şu an 77,5 kiloyum ve daha 28 inci günde inanılmaz geliyor durmadan tartıya çıkıyorum ama 77 sağolun verdiğim paralarda helal olsun yine ısmarladım umarım sahte olanlardan rastlamaz bu konuda ne yapmalıyım sahtesini nasıl anlarım ?

Şenay- Doğam dedi ki...

Arkadaşlar bir ayda 6 kg den bahsediyor , aralık ayından berı kullanıyorum 2+2 olarak. 8 kg verdım. Bunun nedenını merak edıyorum.

Bebek dusundugum bır asamadayım , polıkıstık over sendromu sorunum var, ılacın olumsuz bır etkısı olur mu ? bılgılendırırmısınız.

FX15 dedi ki...

Merhaba Bilge, urunun orjinalliginden suphe etmemek adina FX15 resmi satis sitesi olan www.fx15satis.com sitesinden siparisini verebilirsin, sitenin yapmis oldugu yenilikle Istanbul ici 3 saatte eve teslim ve kapida odeme ayrica birde taksit imkani var. Eger henuz urunu almadiysan mutlaka siteyi ziyaret ederek musteri hizmetleri ile gorusmende yarar var diye dusunuyorum.

Merhaba Doga, senin soruna gelince polikistik over sendromu var ise oncelikle doktorunla gorusmeli daha sonra fx15'i kullanmalisin.

Beyza dedi ki...

LÜTFENNNNN FX15 YETKİLİLERİNDEN CEVAP BEKLİYORUMMMMMMMMMMMM.......
FX15'İ 5 GÜNDÜR KULLANIYORUM SABAH1 AKŞAM1 OLARAK KULLANIYORUM KİLOM 120'NİN ÜSTÜ AKŞAM1 SABAH1 OLARAK KULLANISAM FAYDASINI GÖRÜRMÜYÜM? YOKSA 2 Mİ İÇMEM GEREKİR? CEVABINIZI BEKLİYORUM.................

FX15 dedi ki...

Merhaba Beyza, FX15 zayiflama kapsulunu doktorun tarafından başka bir şekilde önerilmediği takdirde yemeklerden 30 dakika önce sabah ve akşam 1 kapsül seklinde kullanmalisin.

Adsız dedi ki...

merhaba fx adınızı duydum denemeyi düşünüyorum.1,60boy 76kg yim nasıl kullanabilirim .bir kutuda kaç kapsül var ceve bınızı bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Merhabalar ben Derya ben yurt disinda yasiyorum ve burada surekli ev icerisinde oldugum icin kilo veremiyorum.gecen sene lida kullandim ve 76 kilodan 63 kiloya dustum 2 kutu kullanip daha devam edecektimfakat haberler malum korkuttu.lidadanmi bilmem lidadan sonra bende nefes darligi kaldi hala nefes darligi yasiyorum.simdi bu gun sabah ilk Fx15 kapsulumu ictim.sabah tartildim ve 70.4 kiloyum ve boyum 1 69.benim istedigim kilo 55 ve umarim hic bir kotulugu olmadan o kiloya ulasabilirim ve bir dahada geri almam cunku ben 55 kilo ile hamile kalip 90 kilo ile 8 aylik dogum yaptim.oglum 7 yasinda ve hala o kilolari vermeye ugrasiyorum.kilo kendimi cok kotu hissettiriyor ve ben sahneye cikiyorum zarif gorunmeliyim.umarim 55 kiloya ulasirim.buraya yazan arkadaslar daha sonra yazicaz demisler fakat hic biri daha sonra ne oldugunu yazmamis.lutfen arkadaslar herkes oncesini ve sonrasini yazsin.hayatlarimiz degerli bizi sevenler oldugunu unutmayalim kotu sonuclar olmasin.herkese saglikli gunler dilerim.

Adsız dedi ki...

2.5 kutu FX15'i günde 4 adet kullanarak 1 ay 10 günde tam 4 jilo verdim Ama 3 gün önce özellikle bacaklarımda kırmızı sivilcemsi kaşıntılı alerjiler başladı.Alerji yapacak herhangi birşey yemedim, acaba FX'den olabilr mi?İ

Adsız dedi ki...

Aralık ayından itibaren kullanmaya basladım , 69 kg den 59 kg ye ındım. Daha once de yazmıstım benım kg verısım bıraz daha yavas oldu , aslında bunun benım ıcın bır sakıncası yok. Yavas ama kalıcı olsun yeter kı.

Sıkıntılar yasadım ,once kı mesajlarım da bahsetmıstım , bır ıkı haftalık alısma surecınden sonra bıttı.

FX15'i ecz. lerde bulamıyorum ıthalatının durduruldugu soylendı. Pıyasa da sahte urunlerın cok olması bunun nedenı sanırım.

Elımde kı kutu bıtmek uzere,kendı sıtesınden sıparıs verdıgım de 3 saat ıcın de ulastırıldıgını belırtıyorlar bır kac ay daha devam edıp hamıle kaldıgım 57 kg ye ınınce kontrol amaclı gunde 1 adet ıle fx15 alımını surdurecegım.

senay

Adsız dedi ki...

o kadar çok şey okuduum ki fx15 le ilgili.artık üretimin durduğunu ve yerine bşka ilaçlar çıktığını okudum.fx15satis sitesnden sipariş verdm ama henüz elime geçmedi.sahte diorlar şuanki fx15 hakkında.hala kullanıp kullanmmakta karasızım.bir yetkili cwp werebilirmiiiiiiiiiiiii.

Adsız dedi ki...

sahte olayına çok takılıyorum bilgilendirrsenz çok sewinirim.

by kararsız

FX15 dedi ki...

Merhaba, FX15 yasaklanmasi konusunda hic bir haber yada bilgiye biz rastlamadik, bu soylemler saniriz bir kac websitesinde yayinlanan haberler olsa gerek. FX15 Tarım Köy İşleri Bakanlığı'ndan onaylı zayiflama urunu, orjinal FX15 sahibi olmak isterseniz %100 orjinal FX15 satis sitesi olan www.fx15satis.com adresinden siparislerinizi verip kapida odeme secenegi ile alisverisinizi yapabilirsiniz.

Büşra dedi ki...

Merhaba arkadaşlar Ben bu ilacı 5 gündür kullanıyorum ve bu ilacı lokman hekimden aldım iştahımı kesti fakat aşırı halsizlik oluyor ve bütün vücudum çok soğuk ısınamıyorum aldığım sizlerdede böyle sorunlar varmı yoksa benim aldığım ilaç orjinal değilmi?
Üzerinde şeffaf bir bandrol var biraz araştırdım ve bunun orjinal olmadığından biraz şüphlendim bir bilgisi olan varsa cevap verirse çok sevinirim

Adsız dedi ki...

bugn aldmmmmmmmm umarım gerçktirr :D görücez bakıcazzz.

by kararsız

ankara dedi ki...

Ben yaklaşık 19 gündü kullanıyorum 65 klo idim 4 kilo verdim ama günlük 1 saat de yürüyüş yaparak.FX15 İŞTAHI KESİYOR İSTESENİZDE FAZLA YİYEMİYORSUNUZ.bazen baş ağrısı ve uykusuzluk yapıyor inşallah sonradan bir problem çıkmaz şu an için memnunum

Adsız dedi ki...

Ürünü kaç aydır kullanıyorum ,ne kadar olumlu yorum yazdım ben bile unuttum... ürünle ilgili hiç bir sıkıntım yok..

Benim sıkıntım.... bu ürünü resmi siteyim ,3 saat için de ulaştırırım ,siz aramayın biz arayalım..diye konuşan şahısların bugün , müşteriye verdikleri önemi, sürekli birilerine beni pas etmelerinden çok iyi anladım. Çok kızgınım , sinirliyim , öfkeliyim
Ürünü beğenmişim , almışım, kullanmışım, tavsiye edip müşteri sayınızı arttırmışım , kanımca en azından sorununuzu halletmeye calışalım diyecek birilerini beklerken..sürekli telefonumu birbirine pas eden insanlarla karşı karşıyayım..Her telefona aynı bilgileri defalarca veriyorum..nedir bu ciddiyetsizlik..

İki şirketim var , benim müşterilerim eğer bir sorun yaşıyorsa, arayan tarafım ben, müşterimi rahatlatan,bize duyduğu güveni kaybetmesine izin vermeyen tarafım.



Firmanıza telefon açıp "ürünü iptal ediyorum " dediğim de karşımda ki şahısın beni caydırmak yolunda adım atacağını beklerken , ürünü ulaştırma konusunda gösterdikleri ağır kanlılığı göremedim nedense.. " tamam edelim " hopp bitti.. bu nedir ya..size hak etmediğiniz derece güven duymuşum ve ne yazık kı başkalarının duymasına da vesile olmuşum.

Siz dua edin de Nurcan hanım adında insan ilişkilerini iyi bilen bir dağıtım firması ile iş birliği içidesiniz ..elamanlarınıza müşteri nasıl kaybedilmez dersi vermek isterseniz Nurcan hanıma bir eğitim isteğin de bulunun..işe yarayacaktır.

En azından bugün beni şaşırtın ve bu yorum yayınlanmaz düşüncemi tersine çevirip beni utandırın..



Şenay
MGE
Reklam ve Halkla İlişkiler Sorumlusu

sahra dedi ki...

selam

ben yurtdisinda yasiyorum yurtdisina fx 15 hapini yollamiyorlarmis bu nedenle turkiyede olan yengeme siparis verdim ins 1 hafta sonra gelecek kullanmaya korkmuyorumda degil hani korkum acaba gercekten zayiflatacakmi boyum 1.77 kilomda 95 hedefim 75 kilo olmak ins olur dusuncem 2+2 kullanmak sizce hangisi daha etkili olur?

saygilar sahra

Adsız dedi ki...

Merhaba yine ben derya tekrardan yazicam demistim.70,4 kg ile basladim fx15 e 12 gun oldu baslayali su an 66,4 kg oldum.55kg olmam icin 11 kilo daha vermem lazim fakat beni rahatsiz eden sey dilimin cok kotu ucuklanmasi kac gundur dilim cok tuhaf yedigim hic bir seyden tat alamiyorum ve bu beni cok rahatsiz ediyor.tabi bide uyku problemi ama ondan sikayetci degilim cok dinc oluyorum.sabahlari 6 da uyanmam gerekiyo hic zorlanmadan uyaniyorum kacta uyudugum farketmiyor yani.bir de benim yetkili birine bir sorum olacak haftada fx 15 i kullanirken arada bazen icecegim icki ilacla ters bir etki yaparmi bilgilendirirseniz sevinirim yani mesela 1 bira veya bir kadeh viski.herkese saglikli gunler.

merwe dedi ki...

mrb ben 1 ay boynca fx15 kullandım ve 6 kilo verdim.2.tableti almak için aynı eczaneye gittiğimde ürünün üretiminin durdurulduğunu aynı firmanın fx15 yerine LW6090 die bir ürün çıkardığını söylediler.LW6090 kullandım ama hiç kilo vermedim.fx15i yine kullanmak istiyorum ancak bu siteden alacağım ürünün sahte olmadığı konusunda bana nasıl bi güvence verebilirsiniz? nasıl emin olabilirim?bu konuda benii acil olarak bilgilendirmenizi rica ediyorum

FX15 dedi ki...

Merhaba, Orjinal FX15 zayiflama urunu siparislerinizi www.fx15satis.com adresinden verebilirsiniz. FX15 ile ilgili aklinizdaki tum sorulara aradiginiz musteri hizmetleri yetkilisi cevap verecektir.

seda_1985 dedi ki...

Merhaba.Ben 24 yaşında ama 115 kiloyum. Fx15e başlayalı tam 5 gün oldu ama hala kilo veremedim.ilk 2 gün 1+1 aldım sonra 2+2 ye başladım sabahları zaten bişi yemiyorum öğlen gibi sadece diet bisküvi yiyorum akşam da çorba salata ayrıca sabahları da işyerime 15 dk yürüyerek gidiyorum.su da içiyorum ama neden hala kilo veremiyorum.nolur bana yardımcı olun.Kendimi bildim bileli kiloluyum ve artık kurtulmak istiyorum.

seval dedi ki...

seval yilmaz

bende bugun siparis verdim acikcasi fx15'e ve yorum yapan herkese cok guvendim umarim guvenim bosa cıkmaz cunku gercekden cooooooook zayiflamak istiyorum :D tsk ler simdiden

(Etkilerini paylasıcam sizle) İNŞ....

Adsız dedi ki...

BU İLACI CIKARANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN VE BANA TAVSİYE EDEN ARKADAŞIMDAN 27 GÜNDÜR İCİYORUM 83 KİLODAN 78İNDİM ŞAKA GİBİ COOOOOOOOOOOK MUUUUUUUUTLUUUUUUUUUYUUUUUUUUM

Unknown dedi ki...

ben geçtiğimiz yılldan beri aralıklarla fx i kullanıyorum çok memenun kaldım
yalnız dikkat edilmesi gereken şey doz aşımı olduğunda kalp çarpıntısı ve başağrısı olabilmekte bu arada tokluk hissi yaşadığınızdan acıkmıyorsunuz aynı zamanda 2008 yılında ben hiç hasta olmadım direncimi artırdı...
kilo sorununuzu artık unutabilirsiniz...

Unknown dedi ki...

Seval Yılmaz....

selam arkadaşlar seval ben yeni siperiş ettim demiştim 4 Haziran 2009 ' da ve size sonucu söylicektim...

* 80.90 kilo ydum 2 haz.
* 73.20 kilo yum 1 tem. :D

Cok mutluyum harika bişey bu ya bayıldım... ama sabah 2 akşam 2 alınca 15 günde bitiyo :S maddiyatta sarsıyo tabi o yüzden şimdi bi kutu daha sipariş ettim sabah 2 akşam 1 alıcam hem sabah ac karınla içtiğim zaman diğer sabaha kadar hem eneji veriyo hem toklu hissi veriyo süper bişey ya ve ablamda kullanıyo oda cok memnun masa başında iş yapanlar için mükemmel bişey herkese tavsiye ederim zayıflamak dan ziyade enerji için harika bişey BEN GERÇEKDEN ÇOK MUTLUYUM....

TEŞEKKÜRLER fx15 :)))

Adsız dedi ki...

uykusuzluk we baş ağrısı gibi etkileri werdirdiği kilonun yanında hiç bişi:)
bn gecen yıl fx15 i düzensiz bi şekilde kullandım 3 kilo werdikten sorada kullanmadım.
bu yıl tekrar başladım ve 15 günde 6 kilo werdim. 1+1 kullanım için gayet uygun.akşamları erken saatte içilincede uyku sorunu biraz daha düzeliyo.
ideal kiloma ulaşında günde 1 tablet ile devam edicem.kilo sorunu yaşayanlara güvenle fx 15 i öneririm.

Adsız dedi ki...

İyi günler
Fx15 1 ay kullandım, bu bir ay süre içinde 97 kilodan 90 kiloyo düştün :)) (1+1 formatta) Yan etkilerine gelince; ,ilk başlarda uykusuzluk problemi vardı ama çabuk geçti, boğazda kuruluk yapıyor buda devamlı su içmenizi sağlıyor, ufak çaplı bir tansiyon düşümü yaşadım (havaların çok sıcak olması ve gün içindeki yoğun tempoya da bağlı)Artıları ise gün içersinde tok hisetmenizi sağlıyor, yemeklerde porsiyon azalması, ve mutlaka spor faaliyeti ile birlikte ilacı kullanmanızı tavsiye ederim daha iyi bir etki süreci için.

Adsız dedi ki...

selam.ramazan ayı yaklaşıyor Fx15 almayı düşünüyorum.ama sabah kahvaltıdan 30 dakika önce alınacağını ve akşam yemekten 30 dak.önce alınacağını söylüyorsunuz.1 tane sahurda 1 tanesini de iftardan sonra alsak etki etmez mi.keşke daha önce almış olsaydım daha yeni duydum

FX15 dedi ki...

merhaba dediginiz sekilde fx15 kullanabilirsiniz ancak Ramazan ayinda diyet yapmanin cok saglikli olmayacagini dusunuyorum, her zaman dedigimiz gibi once saglik. Eger oruc tutacaksaniz bu sene Ramazan Ayi'nin yaz mevsimine geldiginide dusunursek daha iyi dusunmenizde fayda var.

Adsız dedi ki...

bende kullanmak istiyorum ama yan etkilerinden korkuyorum birde avrupa yakasında fx15 satan eczaneler varmıdır yardımcı olurdanaız sevinirim

FX15 dedi ki...

merhaba fx15 zayiflama hapini online almak cok daha iyi www.fx15satis.com sitesinden orjinal fx15 siparisinizi verin urun gelince kapida odeme yapin ;) bu kadar kolay.

Adsız dedi ki...

FX15 yetkilisi, lütfen yanıtlarmısınız

Fx15 almak istiyorum. orjinal site fx15satıs.com diyorsunuz bu sitede hiç telefon numarası yok. iletişim kurabileceğimiz bir numara var mı? Ben her saat evde değilim. iletişim kurmak istiyorum.

FX15 dedi ki...

merhaba, sizinde soylediginiz gibi www.fx15satis.com sitesinden siparislerinizi verebilirsiniz, siteyi acinca en ust de mobil destek & siparis hatti kismindan avea, turkcell, vodafone numaralarina ulasarak gerekli bilgiyi alabilir, siparisinizi verebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Merhaba;
Ben 3 aydır FX15 kullanıyorum. ilk 2 ay sabah 2, akşam 1 tablet olarak kullandım. son 1 aydır sabah 1, bazen de akşam 1 olarak kullanıyorum. Şu ana kadar 11 kilo verdim ve bu benim için yeterli. Okuduğum yorumlarda şu dikkatimi çekti. Geçen sene ya da daha önceki senelerde FX15 veya diğer zayıflama tabletleri kullanıp kilo vermiş olan arkadaşların bir kısmı bu sene tekrar ilaç kullanıyor. Sormak istediğim şu; acaba kilo verdikten sonra tekrar kilo mu aldılar yoksa daha vermek istedikleri kilo mu var? Ben bir süre daha günde 1 tablet alarak kilomu korumak istiyorum ama ilacı bıraktıktan sonra kilo almak istemiyorum. Bu konuda deneyimi olan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim. Teşekkürler...

murti dedi ki...

merhabalar fx 15 i yaklaşık 15 gündür kullanıyorum.91 kilodan 85,5 kiloya indim.bendeki yanetkisi gece geç yatıp sabah erkenden kalmam.bundan da memnunum.başka bir yan etkisini görmedim.
sabah 2 akşam 2 olarak yemeklerden yarım saat önce için.
herkeze tavsiye ederim.
kilo verin sağlıklı yaşayın.

Adsız dedi ki...

Merhaba,ben FXi 25 hazirandan bu yana kullanıyorum toplam 11 kilo verdim üstelik söylenen gibi 1+1 değil sadece günde 1 tane kullanarak.Yalnız şunu fark ettim biraz hareket kilonun değişmesinde çok etkili.

belief dedi ki...

merhaba ben 15 gündür kullanıyorum boyum 1.70 ve 80.700 kilodan 76.500 oldum şimdi çokk mutluyumm ve 1+1 olarak kullanıyorum

Adsız dedi ki...

bu gun siparij verdim sonuclarını ıyı veya kotu etkılerını paylaşacağim

Adsız dedi ki...

merhaba ben ezel fx15 i bugün aldım bir aktardan fiyatı 45lira idi ama bana 40 liraya verdiler acaba sahte ürünmü aldım açıklamalarınızda okudum buda kapsül şeklinde kafamda tereddütler oluştu ayrıca aktarda dış ambalajı pembe renkte olanıda vardı neden renkleri farklı dediğimde güneşten sararmıştır dediler aslında ben başka bir ürün alacaktım ama bunu tavsiye ettiler şuan 59.5 kiloyum 54 kiloya düşmek istiyorum bugün 1 tablet aldım ilerleyen günlerde yine yazacağım tabi sahte değilse daha önce lida kullanmıştım 3-4 kilo verdim ama bırakınca 6 kilo aldım ayrıca çok fazla çarpıntı ve su içmekle geçmeyen ağız kuruluğu yaptı yorumlarda okuduğuma göre fx15 de uykusuzluk yapıyormuş ben zaten geceleri çok zor uyuyabilen biriyim acaba bana zararı çokmu olur?

Adsız dedi ki...

merhaba ben nazlı fx15 bugün başladım 6 kilo fazlam var bakalım verebilecekmiyim

FX15 dedi ki...

merhaba ezel, fx15 zayiflama kapsullerinin maalesef piyasada sahteleride bulunmakta. Urun basarisindan dolayi bazi gozu aciklari bu tip sahtekarliklar yapiyorlar. www.fx15satis.com sitesinde yer alan fx15 urunlerine bakarsan sendeki urunun sahteligini anlamis olursun ;) FX15 bazi kullananlarda uykusuzluga neden oluyor ancak bunye alisinca bu sorunda ortadan kalkacaktir. FX15 kullanimini okuyarak ona gore kullanmanda fayda var bazi kullanicilar cabuk zayiflamak adina fazla kapsul tuketiyorlar bu yanlis bir uygulama.

Adsız dedi ki...

merhaba fx15 yetkilisi,fx15satiş.com dan bügün sipariş ettim elime gelen kutu normal ilaç tableti şeklinde ama daha önçe başka siteden aldıgım kutunun içerindeki de şişe şeklindeydı içinde bir şüpe oluştu acaba ürünlerden biri sahtemi diye yorumlarınızı bekliyorum...

FX15 dedi ki...

Merhaba adsiz, urunu www.fx15satis.com sitesinden aldiysan guvenle kullanabilirsin conku orjinal urun almissin, Zaten siteyi ziyaret ettiginde sahte urunler konusunda ki uyarilarida goreceksin, ayrica musteri hizmetlerini arayarak detayli bilgide alabilirsin diye dusunuyorum. Sagliklik zayiflamalar :)

Adsız dedi ki...

FX15 KULLANMAYA BAŞLAYALI 15 GÜN OLDU.BENDE ŞİDDETLİ KABIZLIK ŞİKAYETTİ OLUŞTU KĞ 70 BOYUM İSE 160 FAZLALIKLARDAN URTULAMIYORUM.İLAÇI SABAH 1 AKŞAM 1 OLARAK KULLANIYORUM HİÇ KİLO VEREMEDİM.ARKADAŞIMA ÖNERMİŞTİMDİM AMA ONDA İŞTAHININ AÇILDIĞINI VE KABIZLIK SORUNLARI OLUŞTU.İLAÇI ALMAMI MİKTARINI YÜKSELTELİMMİ.ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUZ.ESMA

Adsız dedi ki...

selam;
ben yaklaşıl 4 ay önce 13 boyunca kullandım.Toplamda 3 kilo verdim.Fazlalığımda sadece 3kiloydu.sabah 2 kapsül,akşam 2 kapsül olarak kullandım.ilk ilacı aldığımda;vücudumda anlamsız bir hareketlenme,bir telaş ve müthiş ağız kuruluğu yapmıştı.kendinizi tok hissediyorsunuz,iştahınız kapanıyor.sigara kullanıyorum ve kullanımım yaklaşık 2 kat artmıştı.kullandığınız ilk günden itibaren vücudunuzda bir toparlanma,sıkışma olduğunu hisswediyorsunuz.kullandığım sürede vücudumda kan akışı ya çok arttığından yada fazlalaştığından olsa gerek..acayip elektriklenmeler oluyordu.bu beni çok rahatsız etmişti.ayrıca içimde bir boşluk var gibi tuhaf şeyler hisstmiştim.yani çok depresyondasınız gibi hissedebilirsiniz,yada dokun salar ağlayacaksınız gibi..tüm bu yan etkilere rağmen ilacın etkisini görmemden dolayı 13 gün boyunca kullandım ve sonuca ulaştığımı düşünerek bıraktım..2 ay içinde 3 kiloyu yeniden aldığım için tekrar ilaca başladım.fakat bu kullanımımda;ilkinin aksine çok ağrı yaptı.ve ağrı sadece sol kolumda oluyordu.ilk gün ilaçtan olduğunu düşünmedim ağrı kesici aldım.2.gün yine kolumda şiddetli bir ağrı,yine ağrı kesici aldım.3.gün yine sol kolumda aynı ağrı.fakat ağrı diyip geçmeyin.ofis ortamında tek başıma çalışıyorum ve ağrıdan ağladım resmen.ve ilaca son verdim.1 ay sonra tekrar denemek istedim.yine aynı ağrı ve sol kolumda yine.ilk gün tekrar bıraktım.ilk kullanımımda böyle olmamıştı.neden böyle oldu anlamadım.ama tekrar ilacı almaya cesaretim yok.ağrı inanılır ve katlanılır bir ağrı değil.

Adsız dedi ki...

Mikrobik Guatr teşhisiyle günde 4 ayrı 2şer adet hap kullanıyorum acaba bu ürünü kullanmama engel midir?

evrim dedi ki...

ben fx15 kullanıcısı bırıyım ufak tefek yan etkılerını yasamama ragmen bırakmadım kullanmayı 2ayda 14 kılo verdım 4 kutu bıtırdım bogaz kurulugu yaptı ve asırı derecede su ıcırtıyor ama suan cok sahtesı cıkmıs hangı sıte sahtesını hangısı gercegını satıyor bılemıyorum ben memnun kaldım ama hıcbır saglık problemım olmadıgını sızlere söylemek ısterım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben fx15 kullanmaya başladım.3 gun boyunca sabah 2 akşam 2 şeklinde kullandım.kalp ya da karaciğerimde herhangi bir sorun yok fakat aşırı çarpıntım ve nefes darlığım oldu.tansiyon düşüklüğüde yaşadım.fx15 danışma hattıyla görüştüğümde bana doz aşımı oldugunu söylediler.sabah 1 akşam bir kullanılması gerekiyormus.ilacı birkaç gün ara vermemi tavsiye ettiler.
fakat şuan ilacı tekrar almaya korkuyorum.
ne yapmalıyım admin yada kullananlar arkadaşlar yorumlarınızı alabilirmiyim ?ver

Zayıflama Ürünleri dedi ki...

merhaba, fx15 zayiflama hapini sabah aksam 1 adet alarak kullanmalisiniz. Ayrica gun icerisinde bol su icmeyide ihmal etmeyin. Bunun disinda cabuk kilo verebilmek adina onerilen kullanma sekli disina cikmamanizda fayda olacaktir. Bir sure daha ara verin ve sonra istege bagli olarak kullanmaya devam edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

spor yapıyor musun? gunluk yaptigin egzersizler var mi? :)

Yagmus dedi ki...

Mrb

Yagmus dedi ki...

Mrb

Yagmus dedi ki...

Mrb

Adsız dedi ki...

Meraba Nil hanım ilacın orjinall olduğunu nasıl anladiniz kutusu ne renkti