Iran Iksiri Kilo Aldirici (Istah Acici)


Evet bugun sizlere piyasaya yeni cikmis bir urunden bahsedecegim oncelikle urunumuzun adini soyleyeyim Iran iksiri. Bu sefer urunumuz kilo verdirmiyor tam aksine aldiriyor :) tabi dunyada herkes kilo vermek icin ugrasmiyor bazilarimizda kilosuzluktan istahsizliktan sikayet ediyor. Iste kilosundan ve istahsizliktan sikayet edenler icin Iran iksiri var artik. Simdi sizlere Iran iksiri hakkinda bilgiler verecegim.

Kilo Aldırıcı ve İştah açıcı İran İksiri
Kilo Aldırıcı ve iştah açıcı iksir İranlı bir aktar tarafından sadece bitki kökleri kullanılarak elde edilmektedir ve eşi benzeri yoktur.

Diğer kilo aldırıcı ürünlerin aksine mucize iksirden az miktarda kullanmak kafi gelmektedir. Sabah ve akşam olmak üzere 1 bardak süte yada meyve suyuna sadece 1 çay kaşığı katılarak içilmektedir. Mucize iksirden tat yada koku almazsınız. Sanki sadece süt yada meyve suyu içmiş gibi olursunuz. Sütle alındığında sadece ağızda hindistan cevizi kırıntısı alınmış hissi verebilir, meyve suyu ile alındığında ise hiçbir koku yada tat almazsınız.

Mucize İksiri kullanmaya başladıktan itibaren ilk günden başlamak üzere müthiş bir şekilde açlık hissedeceksiniz ve normalin 2-3 katı yemeye başlayacaksınız. Yediğiniz herşeyden olağanüstü zevk alacaksınız. Birşeyler yemek sizin için zevke dönüşecek. Tabağınızda asla yemek bırakmayacaksınız ve bunu zevkle yapacaksınız. Kilo almaya başlayacaksınız, Enerjiniz aratacak ve hayata daha pozitif bakacaksınız. Ve 1 ay sonunda 8-12 kilo alacaksınız.

Kilo Aldırıcı ve İştah açıcı İran İksiri Iceriginde Bulunanlar:

Şahtere Otu: Daha çok nedeni belli olmayan ya da tedavi edilemeyen alerjiler üzerinde çok etkili bir bitkidir. Özellikle karaciğer üzerinde etkili olma bu bitkinin alerjilerde kullanılma sebebi de bu olsa gerek. Çünkü bu tür rahatsızlıklar genellikle karaciğer kaynaklı olabiliyor. Alerjiler için şahtere otu çayı içilebilir.

Şahtere otunun faydaları :
  • İştah salgısını attırır. Safra salgılarını artırıcıdır. Şahtere otu ;dâhili olarak başlıca karaciğer ve safra kesesi problemleri için kullanılmaktadır
  • İdrar söktürücü etkisi vardır.
  • Müshil olarak kullanılabilir. Yüksek dozları müshil ve idrar söktürücüdür, Fakat aşırı dozlar ishale ve mide ağrılarına sebeb olabilir.
  • Mide dostu bir bitkidir.
  • Tonik olarak cilde yararı vardır.
  • Özellikle kronik kabızlık problemi olanlar için idealdir. Kronik kabızlık için, şahtere otunu diğer uygun şifalı bitkiler ile karıştırarak kullanabilirsiniz.
  • Şahtere otunu uyuz ve diğer deri problemleri için de kullanabilirsiniz.
  • Kanı temizleyici özelliği vardır.
  • Vücudu terleterek zararlı maddelerin atılmasını sağlar.
  • Damar sertliğinde faydalıdır.
  • Mide ağrısı ve mayasılda da şikâyetleri giderir.
İndiba: Anayurdunun Hindistan, Endonezya ya da Mısır olduğu sanılmaktadır. Anadolunun her yerinde ekilmemiş tarlalar, yol kenarları ve bayır sırtlarında yabani olarak yetişir. 50-100 cm. kadar boylanabilen dayanıklı otsu bitkidir, ince tüylerle kaplı içi boş dallara ayrılan sert yapılı gövdesi: altı tüylü, kenarları dişli, rozetler oluşturan yaprakları: açık mavi renkli, bazen morumsu taç yapraklarıyla haziran-eylül ayları arasında açan çiçekleri vardır. Toprakta 20 cm. derinliğe kadar inen acı sütlü bir kazık kökü vardır. Hindiba, döktüğü tohumlarıyla çoğalır.

Hindibanın yapraklarında inülin ve birtakım şekerler: köklerinde inülin, şeker ve intybus adlı madde bulunur. Tadı ekşi, acımsı olsa da sağlığa çok yararlı körpe yaprakları toplanıp sebze olarak pişirilir ya da çiğken salatalara konularak yenir. Bitkinin kazık kökleri sonbaharda topraktan sökülüp kurutulur. Taze kökündeki sütle dağ sakızı denilen bir tür sakız yapılır.

Kilo Aldırıcı ve İştah açıcı İran İksiri Etki ve Kullanım:
  • Bedeni güçlendiren kuvvetli bir toniktir.
  • İştah açıcıdır.
  • İdrarı söktürür.
  • Kanı temizler.
  • Müshil etkisi vardır.
  • Bu etkilerinden yararlanmak üzere, bitkinin sonbaharda topraktan sökülen kökü parçalanarak gölgede kurutulur. Kuru kök parçalarından 2-3 tatlı kaşığı alınıp suda kaynama noktasına kadar ısıtılıp sonra ateş kısılarak 15-20 dakika daha ısıtma sürdürülür. Böylece hazırlanmış olan dekoksiyondan günde iki kez birer bardak içilebilir.
  • Ayrıca bedende oluşan yangıları azaltır.
Kilo Aldırıcı ve İştah açıcı İran İksirinin Farkı Nedir?

Sabah ve akşam tok karnına 1 çay kaşığı 1 su bardağı süte yada meyve suyuna karıştırılarak içilir.
  • Günde sadece 2 çay kaşığı kullanarak hayata bakışınızı değiştirebilirsiniz!
  • Yeme alışkanlığınızı tepeden tırnağa değiştirir, Hiç sevmediğiniz yemekleri dahi yeme isteği duyarsınız.
  • İran İksirini kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra, artık kilo almak umurunuzda olmaz ve sadece birşeyler yemenin zevkini çıkarmya başlarsınız, yemek yemek sizin en çok severek yaptığınız şeyler arasına girer.
  • Yapılan bilimsel bir araştırma sonucuna göre; yemek yemek bazı insanlar için zevk iken, bazı insanlar için ise eziyettir.
  • İşte bu mucize iksir; yemek yemenin eziyet, yapmak zorunda olduğu bir iş, yaşamak için zorunlu bir faliyet olduğunu düşünen insanlara hayat kaynağı oluyor, çünkü sağlıklı yaşam için sağlıklı beslenmek zorunda olduğumuz için, yemeyi sevmeyen insanlara yemek yemeyi zevk haline dönüştürüyor ve (sevmediği, daha önce hiç yemediği yemekleri dahil) sürekli birşeyler yediriyor
  • İran İksirini kullandığınız sürece aldığınız gıdalar kas bölgelerinide geliştirdiği için sporcularada şiddetle tavsiye ediyoruz.
  • İran İksiri tamamen doğal %100 bitkiseldir, hiçbir yanetkisi yoktur!
  • İran İksirini sadece bir aktar, İran'da üretmektedir.
Aramizda İran İksirini kullananlar var ise lutfen urun hakkindaki yorumlarini bizlerle paylasirlarsaniz boylece kilo almayi ya da istahinin acilmasini isteyen arkadaslarimiza yardimci olmus olacaksiniz.

132 yorum:

Adsız dedi ki...

bugun geldı ama nasıl kulanıcam bılmıyorum tuhafbı kokusu var :S:S ınsallh verdıgım para harp olmaz :S

Adsız dedi ki...

iran iksiri isimli urunden yeni haberdar oldum acaba kullanan arkadaslar varmi?

Adsız dedi ki...

Merhaba,

iran iksiri kullanimi:
Sabah ve akşam tok karnına 1 çay kaşığı iran iksiri 1 su bardağı süte yada meyve suyuna karıştırılarak içilir.

Kullanmaya basladiktan sonra sonculari bizimlede paylasirsan seviniriz.

Adsız dedi ki...

yan etkisi var mı bugün kullanmaya başladım inşallah dediğiniz gibidir s.

Adsız dedi ki...

merhab ben henüz almadımçünkü 12 kilo almak istemiyorum sadece 5.6 kilo alamak istiyorum 8 ila 12 kilo diyor .şimdi ben bunu alsam 56 kiloya cıktıgımda bıraksam yine kiloalmaya devam edrmiyim bunun hakkında lütfen bilgi verin bende ona göre sipariş verip baslayayaım teskürler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar iran iksiri nerde satılıyor bilen varmı şiparişle güvenemiyorum

Adsız dedi ki...

ya yan etkisi sadece biraz uyku yapıyor yani çok yediğin için halsizlik şimdiden çok yemeeye başladım 3 oluyor zararını görmedim işallah kilo alıcam sizlerle paylaşırım

Adsız dedi ki...

Merhaba iran ikisiri kilo aldirici urununu "www.kiloaldiriciiksir.com" sitesinden gonul rahatligi ile siparis edebilirsiniz. Istanbul ici ayni gun, Istanbul disi bir gun sonunda teslimat yapiliyor. Ayrica Yurtdisi ve KKTC'ye de iran ikisiri kargo ile gonderilmekte, daha detayli bilgi icin lutfen siteyi ziyaret edin.

Saygilar

Adsız dedi ki...

bugün aldım kullanacam inşallah faydasını görürüm gümüşhane

Adsız dedi ki...

Merhaba, iran iksirini kullanmaya basladiktan sonra sonuclari bizlerlede paylasirsan seviniriz. Merak eden arkadaslara yardimci olmus olursun. Haberlerini bekliyoruz iyi kilo almalar :)

Adsız dedi ki...

arkadslr urn hakknda bı bılgm yok ama kıloyu aldıktan sonra 1 ay kullanm verıolarms ılacı bırakınca kıloyu tekrr verıosk bı ıse yaramz acaba aynı kıloda kalbılıozmu kullann arkadaslar varsa bıze yardmcı olsn yorumlrıyla..

rrecep21 dedi ki...

walla arkadaşlar benimde elime yeni geçti,int üzerinden sipariş vermiştim. tok karna kullanın diyor, işte bu akşam yemek yedikten sonra kullanmaya başlayacam daha önce buy ürünü kullanan varsa neticeleri bizimle paylaşırsa sevinirim . ..

Adsız dedi ki...

ben yaklasık 15 gundur kullanıyorumm 2 yada 3 kılo aldımmmm kıldan zeyadeeee yemek problemımı cozduuu baya guzel yemek yıyorummm zaten bole yedıkcee kılodaa aldıracaktırrr guzel bı ılac yanııı

Adsız dedi ki...

Hekese merabalar,galiba aynı sorunu paylaşıyoruz,bende kilo almak istiyorum ama iştah problemim var.Herhangibir yan etkisi varmı acaba uzun vadede.şuan kosovadayım burdan ürünü nasıl temin edebilirim.

Adsız dedi ki...

Merhaba iran iksiri urunun herhangi bir yan etkisi yoktur, saniyorum suan icin yurtdisi satisi yapilmiyor ama yakinda basliyacaktir yaziyor iran iksiri sitesinde ;)

Adsız dedi ki...

ben oglum icin istiyorum bu ürün cocuklarda kullaniliyormu ve yurtdisina gönderiyormusunuz?aceba istedigin kiloya gelince ürün birakiliyormu?yardimci olursaniz sevinirim

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Cocugunuz kac yasinda bilemiyorum ancak kucuk ise normal yollardan beslenmesine dikkat ederse daha iyi olacagi kanisindayim, sitemiz sadece bilgilendirme ve yorum sitesi oldugu icin urun siparisi icin www.kiloaldiriciiksir.com adresini size onerebilirim. Yurtdisina gonderim olup olmadigini oradan ogrenmeniz mumkun.

Adsız dedi ki...

benim bu ilaç bugün geldi elime.bu akşam başlayacagım bu iksire inşallah işe yarar herkes dilediği kiloya ulaşır..

Adsız dedi ki...

bende 15günden beri kullanıyorum ve 3kg aldım.çok mutluyum.şimdiye kadar denemediğim ilaç kalmamıştı.ama hiçbirisinden bir sonuç alamamıştım.herkese tavsiye ediyorum...nasıl iştahınızın açıldığına şaşıracaksınız:))

Adsız dedi ki...

ürünü 15 gündür kullanıyorum ve bu zaman zarfında 5 kilo aldım.denildiği gibi iştah acılıyo doymak bilmiyo insan..herkese tavsiye ederim yan etkisinide görmedim.benim için mucizevi bişey çünkü cok iştahsız biriydim şimdiyse tabaklarımı silip süpürüyorum..

Adsız dedi ki...

merhaba bendee bu ılactan almak ıstıyorum..meteobolızmam cok hızlı calıstıgından nekadar cok yesemde yakıyorum ve kılo alamıyorum..lutfen gercekten bı yan etkısı yoksa kullanan arkadaslar kesınlıkle tavsıye edıyormu..3 ay sonra dugunum var ve bıraz kıloalmak ıstıyorum suan 41kıoyum ve 25 yasındayım :(

Adsız dedi ki...

meraba bnde bu iksirden almk istiorm gerçektn işe yarıomu internete fazzla güvenemiorm aslında her sitede başka bi fiyat yazıo güvenebiliceim bi site varmı bide kesn sonuç alabiliomuuz

yunus dedi ki...

selam herkese...
bende yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ama hala 100 gram aldığım yok..Gerçekten iştah açıyor yyrm ama almıyorum. Kullanıpta ilk bir hafta ettkisini görmeyip sonradan alan varsa lütfen yazsın yoksa umudum kesiliyor bu üründen lütfen..

Adsız dedi ki...

ya ben bu iksiri aldım.gercekten iyi iştah açıyo.ama düzensiz içtiğim tam etksini görmedim.3 ay önce aldım daha bitmedi.şimdi alacam ama yurtiçi kargo mu gönderio bunu

Adsız dedi ki...

merhaba tavsiyeleri cok duydum ve almaya karar verdim ama iran iksirini ne kadar süre kullanmalıyım ve kullanmayı bıraktıktan sonra tekrar kilo verir miyim.

Adsız dedi ki...

Selam arkadaşlar, zayıflıktan öyle bıktım ki, aldığım kıyafetin yakışmamasından vs vs, açıkcası yan etkisi olur mu diye de çok korktum, eczacı tanıdğım vardı ona götürdüm içeriklerine falan baktı, şahdere ve indibanın genelde idrar sökücü özelliği var, şaşırdı biraz hayret bunu kilo vermek isteyenlere veririz normalde dedi. Ben de dediğim gibi öyle bıkmıştım ki, korka korka sipraiş verdim, dün geldi başladım, bakalım sonuç alabilecek miyim çok merak ediyorum. Sizinle paylaşacağım mutlaka, diğer arkadaşlar da paylaşırsa çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

adsız... merhaba iran iksiri üründen sipariş verdim kullanan varsa lütfen yardımcı olsun acaba kilo aldırıyormu..teşekkürler

Adsız dedi ki...

ben alalı 3 gün oldu henüz bir etkisini görmedim acaba sigara kullandığım içinmi etkisi olmadı bilgi verirmisiniz

Adsız dedi ki...

bugün 4. gün kullanımınada özen gösteriyorum fakat hala iştahım açılmadı midemide rahatsız ediyor erkmen

erdem dedi ki...

çoğunlukta kilo aldırdığı söyleniyor tmm ama kullanmayı bıraktığımızda yeniden veriyormuyuz sabitlenmesi lazım kilonun sişirmemi değilmi bunun hakkında kimse birşey yazmamış cvp bekliyoruz kullanan arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BU ÜRÜN HAKİKATEN BİR MUCİZEYMİŞ.. BENİM BİR TANIDIĞIM KULLANDI ÇOK MEMNUNDU BENDE ALDIM DAHA YENİ GELDİ HEMEN BİR BARDAK İÇTİM BAKALIM BANADA YARARI OLACAK MI ???

Adsız dedi ki...

merhaba, iran iksiri iştah açıcımı ? kilo aldırıcı özelliği varmı birde ürünü bıraktıktan sonra kilo verirmiyiz veya tekrar aynı kiloda mı kalıyoruz bilgilendirirseniz sevinirim..

sevgiler..

Adsız dedi ki...

bugün alalı tam bir hafta oldu iştahım çok az açıldı 100 gram bile almadım ama mide bulantısı ve agrısı halen devam etmekte arkadaşlar siz nasıl 1 haftada 3-4 kilo aldınız anlamıyorum ERKMEN

Adsız dedi ki...

ben konya dan kadir iran iksirinden sipariş yoluyla 1 adet aldım. bugün kullanmaya başlıcam. umarım hiçbir yan etkisi yoktur ve umarım herhangi bir hastalığa yol açmaz ayrıca dedikleri gibi övdükleri gibi kilo aldırıcı değilse o zaman bütün üst makamlara şikayet ederim ve haklarında kötü reklam yaparım. iyi ve hoş sözler söylemem. ama umarım iyidir umarım yalan dolan değildir.

Adsız dedi ki...

herkese slm arkdaşlar. bende bu ilaçtan almak istiyorum.yan aetkisinden ziyade bu ilaçı bırakınca tekrardan kilo verilirmi ? bir bilgisi olan varsa lütfen yazsın. şimdiden tşkler.saolun

Adsız dedi ki...

alalı 2 haftadan fazla oldu çok düzgün kullandım hala kilo almış değilim bırakın almayı yine kilo verdim dedikleri gibi bişey değil hele yok 8 yok 10 kilo aldım diyenlere şaşıyorum bence satanlar reklam olsun diye kendisi yazıyor

Adsız dedi ki...

bende almayı düşünüyorum umarım etkisi olur.daha önce bulk kullanmıstım bı ıse yaramamıştı.bıde bunu deneyelim bakalım.

Adsız dedi ki...

merhaba adsiz,

sende urun ise yaramamis olabilir ancak yarayan arkadaslarimizi hemen iran iksiri satan kisiler olarak algilaman cok yanlis, bu site sadece bilgilendirme ve yapilan yorumlar ile o urunu kullanmak isteyen kisilere fikir verebilmek icin kuruldu. Sen istedigin yerden istedigin urunu alip kullanabilirsin.

Ancak unutmaman gereken birsey var urunu kullaninca mucizeler beklemek yanlis olur cunku her bunyede ayni tepkiyi almak dogru degildir kimisi 10 kilo alir kimisi 1 alir bazen alamazda, tabi bu durum tum urunler icin gecerli. Vucudun urun ile uyumunu kimse bilemez. Birde nasil kullandigin onemli sen belki harfiyen dogru uyguladim dersin, bende hiz bir hata yok dersin ama bunu biz bilemeyiz belkide hata sende kim bilir?

Adsız dedi ki...

meraba bende kullandm 4 kilo aldm 3 haftada ama bende tüylenme yaptı yüzümde belki hormonları etkiliyodur. ama kilo aldırdı.

Adsız dedi ki...

slm
ben ürünü kötülemedim sadece işe yaramadı 1 kilo almayı bırakın kilo bile verdim dedim bu durumdada 12 kilo aldım diyenler için inanmıyorum demem çok normaldir reklama yorumlara baktım inandım hayal kırıklıgına uğradım enazından benim sayemde ve sizin açıklamanızla artık işe yaramama ihtimalinide göze alabilirler olumsuz yazsamda yayınladınız yayınlamassınız diye bekliyordum nihayetinde araştırdığım hiç bir yerde olumsuz bir yorum görememiştim teşekkürlerERKEM

sefakaan dedi ki...

slm

ben ürünü kullanmaya başlayalı 3 gün oldu dünde bi yorum bırakmıştım siteye ama galiba olumsuz yorum yapınca yayınlamıyolar halen hiçbir etkisini görmedim bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak

Adsız dedi ki...

harocbu gün 8. gün hala bir etkisi yok bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak

Adsız dedi ki...

ben bugün aldm bu iksiri iştah açtığı doğru mu açıkcası alamıcam diye korkuyorum çnkü şuana kadar denediğim hiç bişey işe yaramadı...

Adsız dedi ki...

yaa merak ediyorum çocukiçin kullanılıyormu kullanılıyorsa kaç yaşından sonra çocuklara kullanılabilir lütfen bekliyorum

Adsız dedi ki...

merhaba, cocuk derken kac yastan bahsettiginizi belirtmemisiniz. Iran iksirinin bir yan etkisi mevcut degildir ancak yinede cocuklarinizda bir istah problemi var ise oncelikle bir doktora gorunerek kontrol yaptirmanizda fayda oldugunu dusunuyorum, kilo problemi baska bir sebepten kaynaklaniyor olabilir. Cocugunuz normal kilodaysa bence beslenmesine dikkat etmeniz yeterli olacaktir.

Yeri gelmisken hatirlatmakta fayda oldugunu dusunuyorum suan piyasada bir cok yerde iran iksiri adi altinda kilo aldirici urun satilmakta lutfen bu urunu alirken karsilastirmanizi iyi yapiniz, ayni urun bir yerde 20-25TL, baska bir yerde 65TL ise arada mutlaka bir fark oldugunu unutmayiniz.

Adsız dedi ki...

iran iksirinin sahteleride var diyosunuz peki bunu nerden anlayacağız onuda anlatırmısınız nihayetinde adam sahtesinide pahalıdan satabilir bu konuda bence acil bir açıklama yapmamız ve bizlerinde hataya düşmesini önlemeniz gerekiyor bu arada bende hala değişiklik yok neredeyse 1 ay olacak çok düzenlide kullandım ama bir yararını göremedim ERKMEN

Adsız dedi ki...

merhaba ben 15 gündür bu iksiri kullanıyorum.Aslında biraz da inanmakla ilgili.Olumsuz bakarsanız,inanmazsanız elbette iştahınızda bi artma göremezsiniz.Ben ilk günden beri inanıyodum işe yarayacağına.Bilemiyorum belki de psikolojiktir ama benim gerçekten de iştahım açıldı ve iyi gidiyor.1 kilo aldım ama yemek yemeyi daha çok seviyorum en önemlisi de bu bence.

Adsız dedi ki...

ben bu ürünü dün aldım.yanlız içeriğine baktığımda müshil yada idrar sökücü.. gibi etkilerinin olduğunu gördüm.nasıl kilo aldıracak anlayamadım.bide tüylenme yaptığı yazıyoo.bunu duyduktan sonra içip içmeme konusunda karasızlığa düştüm.vede ben aktardan aldım.15tl.şimdi bu aldığım ürün sahtemi oluyo.ama van'dan aldım.sonuçta irana yakın . o yüzden ucuz olabilir..

Adsız dedi ki...

merhaba adini vermeyen arkadasimiz, yazdiklarindan cikardigim sonuc 15 tl ve 65 tl'lik urunun ayni olmayacagi yonunde, sana tavsiyem www.kiloaldiriciiksir.com sitesine girip ordaki iran iksiri resimlerine bakman ve kendi aldigin urunle karsilastirman o zaman sanirim kullandigin urun orjinalmi ortaya cikacaktir.

Unknown dedi ki...

bu ürünü dün kullanmaya başladım. henüz bi etkisi yok zaten. sadece bir soru sormak istiyorum. bu ilaç kas apıcı olarak sporcularada tavsiye ediliyor? bu da spor salonlarında kullanılanlar gibi mi ordada aynı şekilde süte karıştırıp içmemizi tavsiye ettikleri ilaçlar var. ve dedikleri gibi bu üründe misüll gibi içerikler var gerçekten nasıl kilo aldıracak merak ediyorum. umarım dedikleri gibidr:S bilgi verirseniz sevnirim. semra06

Adsız dedi ki...

slm bende 20 yaşındayım ve 45 kiloyum okadar vitamin felan almama rahmen hiç kilo alamdım bu ilaç ın yan etkisi varmı kullanan varsa bana birisi yardımcı olabilirmi cvb larınızı bekliyorum tşk ederim

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Ecem urun kilo aldirici etkisinden dolayi bu kisilere oneriliyor kas yapmak icin once biraz kilo alinmasi gerekiyor. Yanliz sizin dedigin urunler ile iran iksiri ayni etkiyi gostermez onlar genellikle aminoasit tarzi urunlerdir.

Adsiz arkadasim iran ikisirinin bir yan etkisi bulunmamaktadir.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben daha dün aldım içtim ben normalde çok iştahı açık bi insanım ama bugün hiçbişe yiyesim gelmedi ters etki oluşturduğu oluyormu eğer kilo almazsam sevgilim beni bırakıcak :):) lütfen yardım 06

Adsız dedi ki...

3 gündür kullanıyorum fakat hiç bi değişiklik olmadı. sigara içiyor olmamın bir etkisi olabilir mi acaba?

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ben de bu ürünü kardeşim ve nişanlım için almayı düşünüyorum yan etksi varmı yorumlarda da okuduğum gibi miğde bulantısı yapıyormu ilacı bıraktıktan sonra kilo da değişim olurmu
bunlarla ilgili bilgi almak istiyorum
yardımcı olabilirmisiniz
teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

mrb ben bu ürünü alalı bir hafta oldu.iştahım eeskisinden iyidir ama öyle dedikleri gibi ahım şahım değil.belki de bünyeyle alakalı bilmiyorum.ama allah var 2 kilo aldım

Adsız dedi ki...

selam bende kullanıyorum 3gündür ben normalde 2 ögün yerdim az yerdim şimdi 4 öğün yetmiyor gercekden iştahım çok açıldı şuan bile acıkdım bişeyler atışdırıcam:D

Adsız dedi ki...

adsız ben bu ürünü kullanmak istiyorum ama işe yaramamasından korkuyorum bende her yolu denedim ama olmadı oturdugum ilçede doktor kalmadı gittim ama hapsi boş lütffn işe yararmı kullanan akdaslardn rica ediyorm doğru mu?

Adsız dedi ki...

selamlar benimde 4. günüm, henüz birşey söylemek için erken ama bu ürünü pazarlayanlara sesleniyorum.umarım umutlarımızla oynanmıyordur giden paraya değil oynanan umutlarımıza yazık..........

Adsız dedi ki...

yorumlardan bir kaçı kilonun sabit kalıp kalmadığı.ama bir tek cevap dahi verilmemiş.neden diye sormak istiyor insan.ikna edin bizi.....

Adsız dedi ki...

merhaba, hangi konuda aciklama istediginizi anlamadim yoksa bildigim bir soru ise cevaplamak isterim tabi. irn iksiri ile tum bilgiler yazida mevcut soylendigi gibi kullaninca sorun olmayacaktir. herkes ayni kiloyu alacak diye bir garanti tabiki yok ben 1 ayda 8 siz 4 kilo alabilirsiniz bu iran iksiri kullanirken ne yediginizlede alakali karbonhidrat, tahil, protein grubu gibi.

Adsız dedi ki...

merhaba ben rumuz afacan gecende yazdım ama yayınlamamışınız lütfen eleştirilere açık olun sadece iyi yorumları yayınlamayın ben bu ürünü aldığıma bin pişman oldum çünkü 1 kilo bile alamadım nerde sizin bu garantili güvenirlik sözünüz 8 ila 12 kilo diyorsunuz ben 3 kilo alsam sesim çıkmazdı ama tek bir kılo bile alamadım giden paraya üzüldüm inandım ve anladımki sitelerden bidaha alış veriş yapılmayacanı anladım ürününüzü aldım ama hayal kırıklına uğradım düzenli ve çok yememe ramen 1 kilo bile alamadım burdan henüz bu ürünü almamış ve heves yapıp almaya çalışan insanlara sesleniyorum arkadaşlar bu ürünün kilo aldırdığına inanmıyorum öle bişey olsa ben alırdım 3 öğün yiyordum hemde her oturuşta haddinden fazla yiyordum ama yememin ürünle bi alakası yok bakın arkadaşlar zaten bu piskolojik birşey bu ürünü kullanan herkes yemek yemeye başladığı zaman daha 3 gün geçmeden kendine şöle bi bakar kilo almışmıyım diye o piskoloji ile kilo aldını zanneden arkadaşlar daha çok yemeye başlıyor ama bunun ürünle alakası yok tamamen piskolojik sizler kilo alıyorum hevesiyle aslında daha çok yemeye başlıyorsunuz dikkat etmesenizde ilaç bi yana yemek yemek için kendinizi zorluyosunuz ha burda ilacın etkisi nemi .. şudur ha ben ilaç kullanıyorum kilo almaya başlıyorum piskolojisine kapılıp daha çok yemenizi sağlıyor çünkü elinizin altında sanki garanti kilo aldırıcı birşey varmış gibi bi hevese kapılıyorsunuz bu yüzden kendinizi yemeye veriyorsunuz aslında ürünle alakalı birşey değil siz bu ürünü kullanmayın düzenli yiyin ve normal yediğinizin üzerinde yiyin ve gece kahvaltısını eksik etmeyin bakın bakalım nasıl kilo alıyorsunuz. evet ben 8 ay önce kullanmıştım bu ürünü ama düzenli yememe rağmen 1 kilo alamadım ama şimdi kilomu yakaladım nasılmı 3 öğün yiyerek herzamankinden fazla yiyerek ve gece kahvaltısını yiyerek gece kahvaltısı derken arkadaslar normal yemek yemeyin gece ağrı yapar hafif şeyler yiyin bu bir kahvaltıda olabilir aparatif yiyecekler meyve sebzeyi unutmayın yoksa yediklerinizin hiç bir anlamı kalmaz ayrıca yedğiniz hiçbir şeyin üzerinden 30 dk geçmeden ne tek bir sigara nede tek bir bardak çay içmeyin bunu düzenli yapın eğer kilo alamazsanız ben her türlü yoruma eleştiriğe açık olucam bana istediğiniz kötü sözü söyleye bilirsiniz ben insanlık görevimi yaptım gerisi size kalmış hepinizi doğru yola çağırıyorum sağlıklı bir yaşama unutmayınki sağlık herşeyden önce gelir.bu arada kilo aldırıcı haplardan ilaçlardan uzak durun hepsinin yan etkisi vardır bunların içinde en kötüsü böbrek ve saç dökülmesidir kimse böbreksiz ve kel kalmak istemez biliyorum çok uzun yazdım ama bilgilenin diye sağlıklı ve uzun yaşayın diye ileride birikiminiz hastane kapılarında geçmesin diye biz türkiyeyiz dışarıdan diil içeriden başkalarıyla değil kendimizle yola çıkalım lütfen

Adsız dedi ki...

Merhaba Afacan,

Bir onceki mesajin neden yayina alinmadi bilmiyorum ancak soyle bir kesinlik var yorumlar olumlu ya da olumsuz olsun biz mutlaka yayinliyoruz, tabiki yapilan yorumlarda baktigimiz bazi kriterler var onlarin disindaki her yorum sitemizde yayinlanmakta.

Sanirim sunu belirtmemizde fayda var bu site herhangi bir firmanin degil ve bir firma ile isbirligi icerisinde degiliz amacimiz sadece iran ikisiri ve diger urunleri kullanan ve kullanmayi dusunen arkadaslara bilgi ve yorumlarla yardimci olmak.

Mesajinda herseyi cok guzel anlatmissin madem bunlari biliyordun ve suan kilo almanda bir sorun yok o zaman neden iran ikisirini kullandin? Hadi kullandin ve ise yaramadi diyorsun

"evet ben 8 ay önce kullanmıştım bu ürünü ama düzenli yememe rağmen 1 kilo alamadım "

boyle bir cumle yazmissin ama iran iksiri cikali 6 ay bile olmadi sen bu urunu 8 ay once nasil kullandin?

Bence kilo problemin oldugunda ve kilo alma sorununu ne yaptiysan cozemediysen doktor kontrolu altina girmek daha mantikli.

Umarim soylediklerimi anlatabilmisimdir yaptigimiz yorumlara bu acidan yaklasirsak daha yararli bilgileri paylasabiliriz. Ayrica bu sekilde bir mesaj senden geldi eger iran iksiri basarili bir urun degilse diger arkadaslar sonuctan nasil memnunlar :)

Tekrar belirtmekte yarar var bu site herhangi bir firmanin degildir, ve hic bir firma ile bir isbirligimiz soz konusu degildir.

Adsız dedi ki...

1 haftdr kullanıyorum bir etkisini görmedim iştahım çok açılmadı kutu bitince tekrar yorum bırakırım.

Adsız dedi ki...

ya aslında bende çok zayıfım kilom 39.5 40 ve kendime hiçbirşeyi yakştıramyorum herkesin aman çok zayıfsın,üflesem uçacaksın laflarından sıkıldım...Yanlız bende alamıyacağımı düşünüyorum bu ürünü kullansamda e hadi diyeli aldık ileride kutu bittiğinde zayıflayacakmıyım yoksa iyice kilo mu alacağım,yada herhangi bir sağlık sorunu iile mi karşılaşacağım?Bu sorulaar beni korkutuyor bu yüzden 40 kilo kalmak galiba daha iyidir diye düşünüyorum.Hem benim belimde bir sorun var doktor 5 kilodan fazla almamam gerektiğini söyledi bu ürünü kullanmam sakıncalı olabilir belki ama kullanıpta memnun olanların gözü aydın olsun...

Adsız dedi ki...

slm bende bu ürünü tam 4 gündür kullanıyorum.b.raz iştahım açıldı dogrusu ama bir sorum var size ve hemen cvp alırsam çoook sevinirim bu ürün aç karnına mı yoksa tok karnına mı kullanılıyo? tok yazıyo ama ben yine de endişe ettim bi an........

Adsız dedi ki...

Daha öncede yorum yazmıştım ancak yayınlanmamış.. Tekrar yazıyorum ki,bu ürünü yaklaşık bir aydır kullanıyorum ancak hiçbir faydası olmadı iştah falan açtığı yok ve doğal olarak kilo almış değilim. ürünü almadan önce çok ümitlenmiştim yarayacağına inanmıştım. Her bünyede farklı etki gösterebileği yazılmış gayet normal ama hiçbir şekilde etki göstermemesi anormal.Bu olumsuzlukları yazma nedenim sitem amaçlı değil olamaz da çünkü bu site sadece bir esile yazmak amacımız güvenip almak isteyen insalara bi duyuru. umut ediyoruz,güveniyoruz bu ayrı bi durum ama netice itibariyle kimse parayı kolay kazanmıyo ve sokaktan toplamıyo...umarım bu defa yorum yayınlanır.

İran İksiri dedi ki...

Merhaba,

iran ikisiri kullanimi: Sabah ve akşam tok karnına 1 çay kaşığı 1 su bardağı süte yada meyve suyuna karıştırılarak içme seklinde olmalidir.

evet haklisin kimse parayi sokakta kazanmiyor, ayrica miktar ne olursa olsun aldiginiz bir malin istediginiz sonucu vermemeside moral bozucu. ama her zaman soyeldigimiz gibi bunye, kullanma sekli, kullanma suresi vb. bir cok farkli etken var kilo almamis olmanizda belkide bir saglik problemi dolayisiyla kilo alamiyorsunz buda mumkun. Bu yuzden eger uzun suredir kilo alma sikayetiniz varsa bir doktora gorunmenizde fayda olabilecegini dusunuyorum.

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar
ben 20 yaşındayım ve 42 kiloyum 45 kilonun üzerine çıktığım olmadı maalesef bugüne kadar:)bu durumdan çok rahatsızım ve kilo almak için bir çok ilaç kullandım ve doktora gittim fakat aldığım ilaçlardan bi yarar göremediğim doktorlarda kilo alamamamı psikolojimle alakalı olduğunu söyledi.iran iksirinin reklamlarını internetten duydum ve bir hafta önce iksiri aldım.şimdilik herhangi bir etkisini göremedim ama dedikleri gibi 1 ay sonra bir etkisi olursa kesinlikle yorumumu yazcağım ben eğer kilo alırsam eminim zayıf olan herkes kilo alır:D

Adsız dedi ki...

slm bende tam bir haftadır iran iksirini kullanıyorum.iştah açtgı çok dogru ama sorularım var yan etki yapar mı lütfen yapmaz diyip geçmeyelim yada ne bileyim vücutta bi hasar bırakır mı cvp lütfennnnnnnn buarada ben selin

Adsız dedi ki...

çok harika bir ilaç 1haftada tam 3 kilo aldım çok yyrm çok mutluyum teşekkürler iran iksiri

Adsız dedi ki...

slm iran iksiri yüzde sivilce yapar mııııı cvp lütfennnnnnn

Adsız dedi ki...

selam yaklaşık 1aydır kullanıyorum.ve 2 kilo aldım...kesinlikle iştah açıyo...çok fazla yiyorum ama bünyeden büyeye fark var ben 2 kilo aldım...bi arkadaş sormuş sivilce yaparmı diye dikkatimi çekti kullanmaya başladıktan sonra bende sivilce olmaya başladı iksirden olabilir yani;)

Adsız dedi ki...

eşimde 1 aydır kullanıyor bu iksiri,3 hafta içinde 3 kilo aldı ama 3 kiloda kaldı malesefki daha fazla alamadı,yinede kilo alabildiği için ikinci kutuyada başladı,daha fazla alabilirmi zamanla göreceğiz ama keşke yazılanlar gibi 8-12 kilo alsaydı
:( neyse.bende diğerleri gibi şunu merak ediyorum bu iksiri içmeyi bırakınca kilo kaybı olur mu acaba yoksa aldığı kiloları korur mu?

Unknown dedi ki...

bu memlekette ne çok kilosuzluktan yakınan insan varmış. arkadaşlar bende bir çok ürün denedim çok paralar harcadım bir türlü kilo almayı başaramadım en sonunda doktora gittim her türlü kimyasal maddeyi kullanmaya hazır olduğumu söyledim. doktor da bana tekerlekli sandalyeye mahkum dünyanın en güzel insanı mı olmak istersin yoksa şu halini mi tercih edersin? diye sordu. cevap veremedim. zayıflık bir hastalık değil bir fiziksel özelliktir ona alışın kendinizle barışın. Hepimiz diş ağrısı çekmişizdir. şimdi söyleyin bana kilonuz normal olup hergün dişiniz ağrısa mutlu olur musunuz? Ayrıca zayıf insanlarda kalp yetmezliği, yüksek kollestrol gibi hastalıkların görülme oranı daha düşüktür.

yasemin dedi ki...

selam bu iksiri kullandım 4 kilo aldım yeniden kullanmayı düsünüyorum öyle yan etkısı falanda yok sadece karında sıskınlık yapıyo oda idrara cıkınca gecıyo zaten yazmıslar idrar sökturucu ozellıgı var dıye bunun dısında sıvılce falan demıssınız ne alakası var icerıgını okuyun urunun kılo almak ıstıyosanız alın ve kullanın bende troid hastalıgı var troidlerınde sorun olan bırı kılo alamaz ama ben bu urunle aldım daha ne olsun arkadaslar alamayanlarda bıton kotulemıs eee alanlar nolucak ürünü düzenlı kullanın bır ogün bıle atlamadan bıtene kadar icin ben kılo aldıysam herkes alır o kadar

Adsız dedi ki...

bir arkadaşın tavsiyesi üzerine sipariş verdim yarın elime ulaşicak umarım işe yarar kullandıktan sonra tekrar yorumlarımı yazıcam iyi yada kötü

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar,

Ürünü geçen hafta aldım, fakat hala açıp kullanmaya cesaret edemiyorum!! çünki bomboş beyaz (boya kabı niteliğinde) plastik bir kutuya alelade konulmuş. üzerinde ne onay, ne bir damga, ne kullanım şekli talimatı var. iki kaslı adam etiketi var yalnızca. www.kiloaldiriciiksir.com'dan aldım. sahte oldugu düşüncesiyle henüz başlayamadım. alanlar varsa ambalajı hakkında bilgi verebilir mi?

İran İksiri dedi ki...

merhaba, iran iksiri urununu internetten www.kiloaldiriciiksir.com sitesinden aldiysaniz guvenle kullanabilirsiniz, urunun orjinal oldugundan supheniz olmasin sitede yer alan iletisim bilgilerinden aklinizdaki sorulari firmaya iletip gerekli cevaplari alabilirsiniz.

erray dedi ki...

slm arkadaslar ben bu ürünü yaklaşık 25 gündür kullanıyorum ortalama 3 kilo aldım.. ürün kesinlikle wücutta birikip kilo yapmıyor.. zaten 1 çay kaşığı kullanıp kilo bekleyemezsin :D ürünün en önemli özelliği iştah salgısını arttırıp sizi 2-3 saatte bir yemeğe teşvik etmesidir.. kısaca yani ürün kilo aldırmıyor acıktırıyor :) kilo alamayan iştahsız arkadaslara şiddetle tavsiye ederim.. yaşasın yemek yemeeeekkkk :D

Adsız dedi ki...

merhaba 28 yaşında 42 kiloyum.ekim ayında kullandım.kokusuz tatsız tuzsuz yan etkisi olmayan bi ilaçtı.1ay boyunca 3 kilo aldımdaha doğrusu şiştim o kadar çok yiyoyorsunuzki göbek çıkıyor.ilaç bitincede balon misali herşy aynı oluyor.kilo değil şişkinlik kısa sürede olsa 45 kilo olmakta güzelmiş teşekkürler

Adsız dedi ki...

Slm Arkadaşlar, Ben kullanmaya başlayalı 5 gün oldu ve hiç tartılmadım. bu kadar çabuk etki beklemek yanlış olur. yıllardır alamadıgım kiloyu bi anda alabilmemi mantıgım bile kabul etmiyor.ama gerçekten iştah açıcı etkisi süper,sürekli açlık hissetmek beni psikolojik sıkıntılarımdan birazda olsa uzaklaştırdı.Helal olsun şu İranlı Abimize....Ha bide bu abimiz bide şişkolar için bi iksir icat etse :))))

Adsız dedi ki...

merhabalar.. benimde sorunum kilo almama.. inanın iran iksiri RÜYALARIMA bile şuan girmiş durumda. 63 kiloyum. 70 olsam DÜNYANIN en mutlu insanı olurum. inş yakında param olursa alacam. tşk site...

Adsız dedi ki...

Merhaba
Oglum 3,5 yasinda cok istahsiz bu ururunu cocuklarda kullanabiliyormu sadece yetiskinler icinmi? siparis sitesine baktim ama detayli bilgi yok kimlerin kullanabilecegi hakkinda

tesekkurler

Adsız dedi ki...

merhbaba. benim sorunum ne kadar yesem de kilo alamamak. iştahım oldukça yerinde.her yolu denedim ama bi türlü kilo alamadım. yani sadece iştak mı arttırıyo.eğer öyleyse almama gerek kalmıyo çünkü çok yiyorum zaten. bide bir ay kullandıktan sonra alınan kilo veri veriliyo mu. uzun süre kullananlar varsa bilgi vermeniz çok iyi olur

Adsız dedi ki...

offf yorumları okudukça ümitsizliğim giderek arttı 3 adet siparişi geçtim bile:( ürün 2 gün sonra elime ulaşıcakmış inşallah pişman olmam hem parama hem umuduma acırım benim iştah problemim var yediğim harcadığım enerjiyi karşılamıyor küçük çocuğum var bu nedenle gece uykusuzluğum, gündüz sarfettiğim enerji derken bitap düşüp yemek yapamıyorum yapsamda yiyemiyorum zaten. giydiğim emanet gibi duruyor 2 yıldır yeni hiçbir şey almadım kendime hatta utanıyorum kıyafet denemeye bile:( şuan 29 yaşında 46 kilodayım (aslında 44 dü ama annemin yanına geldiğimden beri 15 günde 2 kilo aldım)allah sonumu hayır etsin annemin zoruyla sipariş ettim herkesin "aaa neden böyle zayıflamışsın kocan sana yemek vermiyor mu?" demesinden şiddetle sıkıldım dua ediyorum önce kendim için sonrada milletin çenesini kapatmak için istediğim kiloya ulaşırım diye sağlıklı olduğum için her gün dua ediyorum ama artık sıkıldım bu zayıflıktan normalde yemek yediğimde kilo alabilen bi yapım var artık ne olursa olsun kullanıcam yoksa psikolojim bozulacak:( bu arada sonuç ne olursa olsun yorumumu yazıcam inşallah güzel haberlerle otururum klavyenin başına herkesin ideal kilosuna ulaşması dileğiyle...

iran iksiri dedi ki...

3.5 yasinda bir cocugun bu kullanmasi yerine diger besin takviyeleri almasinda daha cok fayda olacagini dusunuyorum ancak yinede iran iksiri kullanmayi dusunurseniz cocuk doktorunuzun gorusunu almanizi oneririm.

nefes dedi ki...

bana bugün geldi ama ptt kargo diye biyerden geldi internetten verdim siparişi ama anlamadım gerçekmi değimi? nasıl anlıcaz bunu kullanmaya başladım. acil cevaplarsanız sevinirim. faydasını zararınıda görürsen paylaşırım emin olabilirsiniz...

Adsız dedi ki...

Mrblar bende bu ürünü düzenli bir şekilde kullandığımı ama hiçbir etkisini göremediğimi daha önceki yorumlarımda yazmıştım. İnternetten sipariş vermiştim. Tesadüfen aktarda satıldığını gördüm ve durumdan bahsettim 'kesinlikle faydalı olması ve etkisini göstermesi gerektiğini, sahtesinin çok fazla olduğunu söylediler' kullandığım ürünü görmek istediler. Götürdüğümde onların elindeki üründen biraz 'faklı olduğunu ancak emin olamadıklarını' söylediler. Emin olabilmek için ürün aldıkları firmaya numune göderip orjinalliğini araştıracaklar. Eğer orjinal yada değilse buradan tekrar yazıcam.

Adsız dedi ki...

iştah açıcı değil uyku ilacı sanki :D

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar 2 ay önce bu ürünü alıp etkileri hakkında daha sonra bizi bilgilendireceğini söyleyen arkadaşlar nerdeler!etkisi olumlu olup mutluluktan bizi unuttularmı,yoksa allah korusun ilaç yüzünden başlarına bişeymi geldi:(

cenk dedi ki...

ARKADAŞLAR 10 HAZİRAN AKŞAMI GELDİ BU GÜN 12 Sİ İKİ GÜN GECTİ 63 KİLODAYDIM KULLANMADAN ÖNCE SAAT 20:24 65 KİLOYUM AMA BİLMİYORUM İLACIN ETKİSİMİ PSİKOLOJİK OLARAKMI AMA ŞUNU DEYİM KİMSEYE ALDANMAYIN İNANIN KİLO ALACAĞINIZA İNANIN VALLA GECE LER YATMADAN ÖNCE YİYİYORUM SABAH İŞE GİDERKEN KALKINCA ACLIK HİSİ DUYUYORUM ÖNCEDEN KALKAR KALKMAZ SİGARA İÇERDİM ÇAYIMI KOYUYORUM KAHVALTI YAPIYORUM KİLO ALMAK GÜZEL YA ERKEK İÇİN BENCE DENEY,N 10 GÜNLÜK SİGARA PARAM BİŞE OLMASA BİLE DENEMEDİM DEMEYİN BARİ HA MEYVE SUYUYLA İÇİN BENİM TERCİHİM :)

Adsız dedi ki...

ben kullandım, 6,5 kilo aldım, bıraktım, hala kilom aynı, süpermiş

günhan dedi ki...

merhaba. ürünü 3 ay öne kullandım 3 kilo aldım.39 kilo olan bir insan için 3 kilo bile muhtesem.grip yüzünden aldığım kiloyu geri verdim yeniden kullanmak istiorum.merak eden arkdaşların sorularını yaıtlayayım.hiç bir yan etkisi yok ilk hafta müsil etkisi yaptı bende.biz zayıflarda 1 kilo bile farkedildiği için insan psikolojik olarakda rahatlıyo.iştahımı actı memnundum ama öle 8 kilo falan almadım.tekrar kullanıp 10 günde bir size yorum yazacağım.

Adsız dedi ki...

gerçekten kilo aldım psikolojikte olabilir iştahım açıldı tartı sürekli değişmekte inanaılmaz birşey

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben 1 haftadır kullanıyorum sütün içine bal ve cavis koyuyorum ve 2 kaşık toz koyuuorum 68 den 71 e çıktım birde öyle deneyin faydalı yani

Adsız dedi ki...

Öncelikle bu kilo aldırıcı bir besin değil arkadaşlar, İŞTAH AÇICI bir toz sadece, ben 5-6 kutu bitirdim ve toplam 24 kilo aldım, ama nasıl yediğimi anlatamam, pis boğazlığın önüne geçen bir şeydi resmen, yani olay bu tozu içtikten sonra 3 öğün yiyorsanız 4-5 öğüne çıkarsınız muhtemelen, ama sizlere tavsiyem, sporla beraber kullanın ve düzgün ve sağlıklı olarak kilo alın, ben biraz göbek yaptım oturup yemekten, şimdi göbeği indirmeye çalışıyorum.

Zaten tozun üzerinde 8-12 kg ayda alırsınız diyor, şahsi fikrim bir ay da kimse 8-12 kg alamaz, ama 3 maksimum 4 kg alırsınız, tabi iyi beslenirseniz.

Adsız dedi ki...

valla arkadaşlar kilo almak isteyen varsa hiç düşünmesin alsın derim ben 1 ay kullandım 7 kilo aldım bu günde yeni bir kutu daha sipariş ettim hedef 70 kilo

Adsız dedi ki...

ben ilk önce ürünün kapsül halinde olanını aldım zaten yemek yemeyi severdim ama ürünü kullandıktan sonra sadece yemek için yaşamaya başladım :) gerçekten faydası olan bir ürün şimdi de toz halinde olanını kullanıyorum 1 aydır kullanıyordum kapsülünü 6 kilo aldım ve gayet mutluyum kendisine güveni geliyor insanın ...

Unknown dedi ki...

Ben sporcuyum, Serious mass, Amino asit ve protein kullanıyorum. Serious mass sabah ve akşam kullanılıyor, Ancak sanıyorum ki ürün iran iksiriyle kullandığım için iştahımı kapatıyor yada karbonhidrat tokluk hissi veriyor? Sizce nasıl kullanmalıyım. Yada kullanmamalı mıyım?

İran İksiri dedi ki...

Merhaba Nico, Iran Iksiri'nin kullanim sekli: Sabah aksam tok karnina 1 cay kasigi Iran Iksiri'ni 1 su bardagi sute ya da meyve suyuna karistirarak icmektir. Diger kullandiginiz urun ne sekilde aliniyor bilemiyorum ama belki bu sekilde icmiyor olabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

çok güzel iştahımı açtı 6kiloyu bi kutu bitmeden rahat aldım ama kullanmayı bırakınca 1 ay içerisinde 3 kiloyu geri verdim tekrar kullanmayı çok isterim ama sanırım bende tüylenmeye neden oldu.yinede teşekkürler İran İksiri.

Adsız dedi ki...

türkkan
arkadaslar fiyatı ne kadar bunun ayrıca tadı nasıl birde istah acarken ne kadar arttirdi yediginiz ögünü. günde 3 yerken 5 kez mi yiyorsunuz. fark nedir?

Adsız dedi ki...

valla arkadşlar 10 dkka once kargo ıle geldı bır cay kaşıgı vişne suyuyla karıstırdım bakalım ne olcak umarım iyi gelir nıraz kılo alırım gelişmelerden sızlerıde haberdar edıcem .. tadı nasıl dıe sormuslar tat faln yok un gıbı bısı ...

Adsız dedi ki...

Evet günde klasik 3 öğün yerine 4-5 öğüne çıkıyor bununla beraber kilo artışıda oluyor ama ayda 12 kg falan çok sakıncalı bence ayda 2 kg alsanız yeterli, gerisi zaten aşırı yağlanmaya yol açar ve göbeğiniz oluşur, kilo almayı da abartmayın derim.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben de yeni sipariş ettim.Dün geçti elime akşam kullandım yatmaya yakın çok acıktığımı hissettim birşeyler yedim öyle uyudum ama psikolojik mi bilemiyorum.Dün bir siteye girdim iksirle ilgili çok olumsuz şeyler yazmışlar ayrıca iyi yapılan yorumları satanların yazdığını falan söylüyorlar.Kafam çok karıştı zararlı olabilir mi acaba?

Adsız dedi ki...

Bugün ikinci günüm iştahımda biraz artma var yorumların yayınlandığını görmek sevindirdi beni.167 boyunda 45 kiloyum hemen hemen 10 kiloya ihtiyacım var ama 3-5 kilo bile yeter bana.Umarım alırız yalnız iksir bağırsak problemi yaptı bende müshil etkisi gösterdi.Yine de bırakmayacağım psikolojik bile olsa işe yaraması güzel birşey.Yorumları lütfen yazalım.

Adsız dedi ki...

bugun 4.gun arkadaşlar gayet ii 3 ögün yıyebılıyordum sımdı 4 kesın bazen 5 oluo iştah actıgı dogru bırazda psıkolojık ...

Unknown dedi ki...

sayın yönetici bazı arkadaşlar memnun bazıları memnun değil okuduğum yorumlardan öyle algılıyorum ama işteh açtığı doğru gözüküyor, ben daha almadım, yararını görüp göremiyeceğimide bilmiyorum ama denemekte fayda var diye düşünüyorum, aklıma takılan bişe var, çoğu kullanan arkadaş kilo aldırdı diyo ama tüylenme yapıyor dedi, gerçekten tüylenme yapıyomu sayın yönetici bilgi verirseniz sevinirim, tşk ederim.

İran İksiri dedi ki...

Merhaba Fatih, evet seninde belirttigin gibi urun herkeste ayni sonucu gostermiyor. Bizde burada arkadaslarimiza yardimci olmak adina urun hakkinda bilgiler ve yorumlari paylasmaya calisiyoruz. Tuylenme sorusunun cevabini net bir sekilde veremem ancak gorulen yan etkileri olarak bir tuylenme, killanma problemi olmadigini biliyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba ben iki haftadan beri kullanıyorum.İlk sıralar biraz bağırsak problemi yapsa da işe yaradı iki haftada iki kilo aldım dışardan görenler fark ediyor bu kutu bitince yenisini sipariş edceğim umarım kutu bitene kadar iki kilo daha alırım

nagihan dedi ki...

6 gün oluyor kullanmaya başlayalı iştahımda hiç degişiklik yok yani yine iştahsızım ayrıca saglık problemimde yok kullanmaya devam edicem yine yazarım 1 ay yetermi onuda bilmiyorum şuanda kutu yarıya gelmek üzere sadece şuana kadar 500gr.aldım

Adsız dedi ki...

bende dün aldım. tadı süte katınca hindistan cevizi gibi diyorsunuz ama acı bi tadı var?anlıyamadım yani!bitkilerle aram iyidir içindeki bitkilerin tadını ve kokusunu alabiliyorum hani tatsız ve kokusuzdu????esra

nagihan dedi ki...

slm bugün 10 gün oldu kullanmaya başlayalı iştah açıyor ama abartılı bir şekilde degil tadını soruyor bazı arkadaşlar ben meyve suyuna karıştırıyorum hiç bir şekilde kokusu ve tadı degişmiyor 2kilo aldım

Adsız dedi ki...

ben 1.73 ve 46 kiloyum bugun 4.günüm kullanmaya baslayali cok az istahimi acti..daha yeni basladim kullanmaya ama inslahh ilerleyen zamanlarda daha cok acicak..biktim artik zayıflıktaaaaaaaannn ama 3 gunde eskıye gore cok fark ettı istahim acildi ama hala kilo almadim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yaklaşık bir aydır bu ürünü kullanıyorum. iştahımı açtı ama öyle abarttıkları kadar değil bir ayda sadec 1,5 kilo alabildim. ama en azından yemem düzene girdi. bu üründen öyle mucizevi birşey beklemeyin.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar tahminimce çoğunuz sigara kullanan insanlarsınız ve sizi de ilgilendiriyor olabilir benim şöyle bir sorum olacak bu ürün kullanılmaya başlandıktan sonra rivayete göre kilo aldırıyor deniliyor pek çoğunuz da memnunsunuz tamam ama acaba sigara içmeyenler için gösterdiği olumlu sonucu sigara içenler içinde gösteriyor mu?yani olumlu sonuç alabilmemiz için sigarayı muhakkak bırakmamız mı veya azaltmamız mı gerekıor? kullanan arkadaşlara soruyorum ne sıklıkta sigara tükettiniz?biliyorsunuz kilo alamamanın başlıca sebeplerinden biri de sigara. paylaşırsanız sevinirim arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

slm 1ay düzenli kullandım hiç kilo alamıyordum sadece 1 kilo aldım.Ama sigara çok içiyordum.kilo alamadıgım için bir daha iran iksiri kullanmadım.sigarayı bıraktım şunda 1ay içinde 6 kilo aldım bence zayıf arkadaşlar sigara içmesin çünkü iştahsızlık yapıyor

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu iksir baharatcılarda satılıor bende yeni aldım denicemD:

Adsız dedi ki...

merhaba ben yalovadan aktar dan aldım 1 hafta oldu ama onlar sabahları aç karnına dedi içiyorum bir faydasını görmedim acaba sabah akşam tok karnınamı denesem lütfen sizden cevap bekliyorum

İran İksiri dedi ki...

Merhaba, Iran iksiri kullanimi sabah ve akşam tok karnına 1 çay kaşığı tozu 1 su bardağı süte ya da meyve suyuna karıştırırak icmektir. Bu sekilde kullanim on gorulen kullanim bicimidir.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR KİLO ALMAK İSTİYORSANIZ BAŞTA STRE SIKINTI VS. BUNLARDAN UZAK TUTUN KENDİNİZİ ARKASINDAN BU İLAÇ İYİ GELİCEKTİR

Adsız dedi ki...

benim yemek yemekle bi problemm yok iştahım gayet yetrinde ama kilo alamıyorum bu ilaç işe yararmı bana kilo alırmıyım??

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar. iran iksirini alalı 3 gün oldu ama hiç bir faydasını görmedım belkı ileride olur.ama açıklamalarda ilk gün faydasını göreceksiniz açlık hissi olacak bende tam tersı oluyor iştahım kapandı.belkı zamanla olur ileride olur ve ya olmasa yazarım tekrar.

Adsız dedi ki...

merabalar eray ben.. öncelikle admine sorum olucaktır... dediğiniz gibi sizin istenizden ürünü sipariş etmek istiyorum.. dediğiniz üzre metabolizmadan metabolizmaya değişklikler illaki vardır.. ama reklamınıza ve tanıtımlarınıza göre ortalama olarak 2 ayda 5 kilo civarı almamız gerekiyor... eğer kullandığımda aradan iki ay geçtiği zaman şayet yararını görürsem kullanmaya dewam edicem ve arkdaşlara önericem aksi taktirde buraya büyük harflerle yazıcam işe yaramadığını... 2 ay sonunda sizinle nasıl irtibata geçebilirm.. ii çalşmalar...

Adsız dedi ki...

valla 45 kilodaydım 57 kilo aldım iran iksiri çok güzel bişey şuan kullanmayı bıraktım baya aldım balık etli oldum valla:)

Adsız dedi ki...

Kullanan arkadaşlardan ziyade site yetkilisinden içeriğindeki herhangi bir bitki ya da kimyasalın böyle bir etkisi olup olmayacağına dair net ve açıklayıcı bir bilgi almamız mümkün müdür? cEVAPLAYACAĞINIZI DÜŞÜNEREK ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM. DOĞA

iran iksiri dedi ki...

merhaba Doga, iran iksiri ile ilgili olarak biz sizlere bilgi verme amacindayiz. Urunun tam olarak ne kadar etkisi oldugu konusunda sizlere net cevap vermemiz mumkun degil cunku saglik market blogumuz sadece zayiflama, guzellik vb urunlerin tanitim blogudur. Gerekli ogrenmek istediginiz tum detaylari iran iksiri satan sitelerde ayrintili olarak ogrenebileceginizi tahmin ediyorum. Urun icerigi ile ilgili bilgiler yazimizda mevcut. Bir daha hatirlatmak gerekirse blogumuz sadece urun tanitim bloguduru satis yapilmamaktadir. Amacimiz kullanici yorumlari ile urunleri kullanmak isteyenleri bilgi sahibi yapmak.

Adsız dedi ki...

kızım 14 yaşında 34 kg iştahsız benim merak ettiğim kıllanma yapıyor deniliyor öylemi birde yaşı uygunmu içebilirmi acil cevap

Adsız dedi ki...

Bence doğal yollarla kilo alıp vermek daha faydalı olur

Adsız dedi ki...

Ben kullaniyorum uzun zamandir.3_4 kilo aldiriyor.birakirsaniz kilonuz eski haline yavas yavas donuyor.onur

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN BU İKSİRDEN KULLANDIM VE KİLO ALDIM.47KİLODAN 57 KİLOYA ÇIKTIM MUTLAKA SONUCUNU ALIYORSUNUZ YANLIZ BENİM YAPTIGIM HATAYI YAPMAYIN BEN YEDİKCE VE KİLO ALDIKCA HOŞUMA GİTTİ VE BU KİLOLARI HIZLI ALDIM YANİ İLACIN ÖLCÜSÜNÜ FAZLA KOYUYORDUM HIZLI KİLO ALINCADA VUCUT HIZLA GERİLİYOR.BENCE ÖLCÜSÜ NEYSE ONU KULLANIN MUTLAKA FAYDASINI GÖRECEKSİNİZ...BİR NOT DAHA İLK BAŞLARDA BAGIRSAKLARINIZI BOZA BİLİYOR O DA CİDDİ BİR ŞEKİLDE DEGİL NORMALDEN BİRAZ HAREKETLİ OLUYOR :))))