FX15 Zayiflama Kapsulu SSS

FX15 Zayıflama Kapsülü Sık Sorulan Sorular 


FX15’i nasıl kullanmalıyız? 


FX15 zayıflama kapsüllerini, yoğun yediğiniz iki öğünden yarım saat önce ikişer kapsül olarak almalısınız. 



FX15 kullanarak kaç kilo verebilirim? 


Test aşamasında 15 günde 2 - 5 kilo arasında sonuçlar aldık. 2 kilodan az, 5 kilodan fazla veren olmadı. 15 günde 5 kilo üst sınırdır ve herkeste bunu beklemek hata olur. 



FX15 herkes kullanabilir mi? Ben diyet yaptığım halde kilo veremedim bunu denesem zararı olur mu? 


FX15 özellikle bir çok yolu deneyipte kilo veremeyenler için uygun bir üründür. 



FX15 kullandığım süre içerisinde diyet yapmam gerekiyor mu?FX15 kullanırken fx15 zaten iştahınızı kesiyor ve bol su içiriyor. Bunun anlamı ürünü kullanırken bir nevi doğal diyet yapıyor olduğunuzdur. 



Benim yorgunluk ve açlık anlarında tansiyonum düşer, FX15 ile daha büyük problem yaşar mıyım acaba? FX15 kullanırken açlık hissetmiyorsunuz. Açlığa dayalı bir tansiyon düşüklüğü yaşamazsınız.
Doz aşımında tansiyon ile ilgili problem olabilir. Sabah 1 akşam 1 şeklinde tedbiren kullanabilirsiniz. Ancak ciddi bir tansiyon probleminiz varsa doktorunuza danışınız. 



FX15 kullanıp istediğim kiloya düştüğümde kullanmayı bırakırsam tekrar verdiğim kilolarımı geri almamak için ne yapmalıyım? Günde 1 kapsül alarak formunuzu koruyabilirsiniz. 



FX15 60 günlük kullanım sonunda verdiğimiz kiloları almamak için yediğimize dikkat etmenin haricinde ne yapmamız gerekiyor?İdeal kilonuza ulaştıktan sonra günde sadece 1 kapsül alarak formunuzu koruyabilirisiniz. Spor yapmak ve yediklerinize dikkat etmekte gerekmektedir. 



Adet döneminde FX15 kullanırsam adet gecikmesi yapar mı? Adetliyken kullanırsak adeti keser mi?
Fx15 adet dönemi ile ilgili bir yan etkisi mevcut değildir, rahatlıkla kullanmanıza devam edebilirsiniz. 



FX15 Ürününün Sağlık Bakanlığı onayı bulunuyormu?Bitkisel ürünler ruhsatını Tarım Bakanlığından alır. Bu üründe Tarım Bakanlığından ruhsatlıdır.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

fx15 kullanan arkadaslar yardim, bende fazla kilolarimdan rahatsizim yazda geliyor artik zayiflamam lazim fx15 gercekten ise yariyormu?

Adsız dedi ki...

fx 15 i kullanıp bıraktığında daha fazla alan kimse varmı?
1 hafta oldu aynı kilodayım 1-1 kullanıyoruz annemle..hiç susuzluk hissetmiyorum ürün orijinal anneme aşırı susuzluk yaşatıyor bu farkın nedeni ne olabilir?

Adsız dedi ki...

benim arkadaşım geçen sene kullandı hiç bir şey yapmadı herşeyi yedi yinede 3 kilo verdi zaten kilosu azdı.hiç birşey yapmadan kısmadan 3 kilo vermek iyi gibi...

bediş dedi ki...

kullandım ama memnun kalmadım