CabbagePow Lahana Corbasi Kapsulu

Hedeflediginiz kiloya Lahana kapsülü CabbagePow sayesinde kolaylıkla ulaşacaksınız, Çünkü Lahana Çorbası CabbagePow kapsülleri, normal lahana çorbasına göre 3 kat daha fazla zayıflama etkisi çermektedir. Her bir kapsül içersinde zayıflatıcı etkisi olan maddeler yüksek oranda bulunmaktadır. Lahana Çorbası CabbagePow içerisindeki maddeler vücudunuzda anında aktif hale gelerek zayıflama etkisini gösterir; vücuıdunuzda bulunan yağları çözerek karın, bel, bacak ve kalça bölgesinde yer alan fazla kiloların atılmasını sağlar. Lahana Çorbası Kapsülleri tamamen doğal yağ yakıcı ve zayıflama kapsülüdür çünkü içeriğinde lahana bulunmaktadır. Lahana kapsülünü kullanarak çok kısa sürede kilolarınıza veda edeceksiniz
Lahana Çorbası CabbagePow zayıflama kapsülleri her öğünden 20 dakika önce bol su ile birlikte alınmalıdır. Aldığımız lahana kapsülü midemizde açılarak alınan besinlerde yeralan yağların vücuda emilimini engelleyerek bu yağların yakılması sağlanmaktadır. Bu yağ çözücü etkisınden dolayı Lahana Çorbası CabbagePow zayıflama kapsülleri en doğal yağ yakıcı kabul edilmektedir.

Artık diğer tüm zayıflama yöntemlerine veda etmenin zamanı geldı çünkü artık Lahana Çorbası CabbagePow zayıflama kapsülleri var.
Lahana Çorbası CabbagePow Kullanım BilgileriLahana Çorbası CabbagePow zayıflama hapını aldığınız zaman kullanım şekli olarak aşağıdaki yolları izleyiniz.

CabbagePow, yemeklerden önce 1-3 kapsül bir miktar su ile yutulur. Günlük azami 3 doz kapsüldür. "Tavsiye edilen miktardan fazlasını kullanmayınız."
Kapsüllerden maksimum verim almak için neler yapılmalı?
  • Düzenli kullanmak şarttır.
  • Yemeklerden 20 dakika önce bol miktarda su ile alınması çok önemlidir.
  • Gün içerisinde en az 1 saat tempolu bir şekilde yürüyüş yapmak sağlığınız açısından çok önemlidir. Maksimum etki için tavsiye ederiz.
  • Haftada bir tartılmanız kilo takibinizi kolaylaştırır.
Ayrıca sağlıklı bir kilo kontrolü için aşağıdaki kurallara uymanız sizin kapsüllerden alacağınız verimi 1 kat daha arttırır.
  • 1. Grup; Tatlılar, meyveler
  • 2. Grup; Sebzeler (her türlü sebze) yağsız salata
  • 3. Grup; Proteinler (Et, süt, yumurta, tavuk, balık, hindi, yoğurt vb)
  • 4. Grup; Karbonhidratlar (Pilav, makarna, patates, unlu mamüller, şeker vb)
  • 1. Grup, 3. Grup ve 4. Grup kesinlikle bir arada tüketilmeyecek. Tüketim aralarında en az 3 saat bulunacak.
  • 2. Grup her öğün tüketilebilir. Öğünlerde ana yemekler yağsız ızgara et-tavuk-balık. Kahvaltıda yağsız peynir yenmeli.
Lahana Çorbası CabbagePow Detaylı Bilgi

Ürün Tanımı: Lahana Kapsülü CabbagePow, lahana çorbasının bileşimindeki maddelerin konsantresinden oluşmaktadır. Bu ürün,beslenme alışkanlığı kapsamında yenilen gıdaların besin değerini zenginleştiren vitaminlerle güçlendirilmiştir.

İçindekiler: Beyaz lahana tozu, kırmızı biber tozu,soğan tozu, kereviz tozu,domates tozu, havuç tozu, askorbik asit, E vitamini, Niasinamid, Kalsiyum-D-Pantotenat, B6 vitamini, B2 vitamini, Folik Asit, Biotin, B12 vitamini.

Ayırıcı madde: Magnezyumstearat-E171.

Kapsül maddesi: Selulosa (bitkisel)

Ambalaj Miktarı (Inhalt): Adedi 45 gramlık 60 kapsül

Lahana Çorbası CabbagePow icindekiler:
  • Sebze ekstresi: 100gr'da 80 gr - 3 kapsülde 1800 mg
  • E Vitamini : 100gr'da 219 mg - 3 kapsülde 4,92 mg (45)
  • C Vitamini : 100gr'da 1680 mg - 3 kapsülde37,80 mg (45)
  • B1 Vitamini : 100gr'da 41 mg - 3 kapsülde 0,93 mg (45
  • B2 Vitamini : 100gr'da 41 mg - 3 kapsülde 0,93 mg (45)

    Niasin : 100gr'da 467 mg - 3 kapsülde 10,50 mg (45)

    B6 Vitamini 55 mg - 3 kapsülde 1,23 mg (45)

    Folik Asit : 100gr'da : 100gr'da : 100gr'da : 100gr'da 5300 mg - 3 kapsülde 120,00 mg (45)

    B12 Vitamini : 100gr'da 26 mg - 3kapsülde 6,00 mg (45)

    Biotin : 100gr'da 3,3 mg - 3 kapsülde 0,075 mg (45)

    Pantotenik Asit : 100gr'da 160 mg - 3 kapsülde 3,60 mg (45)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

karadenizliyim lahana corbasi icmeyi severim ve gercekten zayiflamada etkili oldugunu biliyorum lahanin

bu lahana kapsulu de sanirim zayiflamayi dusunenler icin iyi bir urun.

Adsız dedi ki...

lahana kapsulu kullananlar sonuclari bizimlede paylasin ise yariyormu?

Adsız dedi ki...

ben 3 gündür günde 3 adet alarak lahana hapına başladım merakla bekliyorum yine sizinle sonucu açıklıyacagım sevgiler

Adsız dedi ki...

BEN YAKLAŞIK 10 GÜNDÜR KULANIYORUM HERHANGİ Bİ OLUMLU SONUÇ YOK

Adsız dedi ki...

Ben 14 gündür kullanıyorum şimdilik hiç bir ilerleme yok

dıyarbakırdan dedi ki...

slm 4. gün oldu kullanıyorum kilomda herhangi bi eksilme olmadı ama tokluk hissi verdiği doğru ve vücudumun belli bölgelerinde sıklaşma oldu. kilo vereceğime inanıyorum çünkü yiyemiyorum, 10 kilo gibi bi fazlam var.inşallah veririm bu kiloları.sabırsılıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

Sayın arkadaşlarım,elbetteki hepimiz önce sağlığımız sonrada güzel görünmek için kilo vermeye çalışıyoruz,bilim ve teknoloji biz insanlar için çalışmakta,lahana kapsülünü henüz kullanmadım daha 2 saat önce sipariş verdim,yarın elimde olacak inşallah,deneyeceğim ve sonucunu adım adım sizlerle burada paylaşacağım,inanıyorum ki sonuç alacağım,çünki lahana gerçekten,sebzelerin içinde 1 tane.kaynatmaya üşeniyorum,ufak bebeğim var,lahanayı hap şeklinde yutmak daha akıllıca,tabiiki sadece kapsülle olmaz egzersiz,diyet ve vücut antremanları yapmak gerekiyor,hepinizin güzel sonuçlar alması dileğiyle,umarım kilo vermek daha kolay olur.sevgiler saygılar..

Adsız dedi ki...

selam herkese bayanlar,ben dilan,
2. gün oldu hapı kullanıyorum,elbette mucize beklemek çok yanlış,15 gün içinde biraz sonuç almayı umuyorum,hareketliyim ve bol su içiyorum,zaten hiper aktif bir insanım,yaz geliyor,terlemek daha da işimi kolaylaştıracak,bazı arkadaşlarımız çok karamsar,1. gün sonuç alacağını sanıyor,bazı arkadaşlarda 10 gün oldu 1 gram veremedim diyor,arkadaş,sen yıllarca herşeyi ye ye sonra hapı iç 2 günde sonucu bekle,olurmu yaa.
o zaman akrep nalan hapın kutusunu tepesine dikerdi: )dün tartıldım 82 kiloyum,boyum uzun göstermiyorum pek ama,7 ay önce doğum yaptım,bu kiloları daha fazla barındırmak istemiyorum.hadi daha fazla karamsar olmayalım,bakın yaz geliyor,terlemeden olmaz,yüzmeden olmaz.hadi herkese ALLAH kolaylık versin.Lahanayı önce kaynatıp denedim,böö iğrenç oluyo,hem zahmetli,hemde mide bulandırıcı,ama hapını yutunca rahatsızlık duymuyorum,herkese tavsiye ederim,karın ağrısı yapıyor,ama bu sevinilecek bi durum çünki,hapın bi şeyler yapmaya çalıştığını hissediyorum.kilo vermeye başlarsam yazacağım..öpücükler bütün zayıflamak isteyen kader arkadaşlarımıza....

Unknown dedi ki...

merhaba arkadaşlar..ben lahana kapsülünü kullanıyorum şu anda 14.günüm ve 3 kg werdim...daha da wermek istiyorum ve 2.kutuyada başalayacağım..gerçekten işe yarıyor bunu söyleyeebilirim..

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar, bu lahana hapını kullanırken günde 1 saat yürüyüş ve diyet yapmanız gerekiyormuş ancak zaten spor ve diyet yaparsanız 1 ay boyunca yine kilo verirsiniz. ben bu yorumu resmi sitelere yapıyorum ama benim yorumumu yayınlamıyorlar.. sizce neden:) ???

Adsız dedi ki...

ben yağmur,
benim 8. günüm günde 3 tane alıyorum ve şimdiden 2buçuk 2 kilo gitti
diyet yapamıyorum dsadece doktorun verdiği diyete saatlere kendimce uymaya çalışıyorum
kaşorili yiyeceklerden uzak durmaya çalışıyorum
uzak durmasamda az az yiyorum
20 kilo fazalm vardı kaldı 18 kilo herkese başarılar