Acai Berry - Acai Berry Cilegi

Acai Berry... Bu ismi surekli duymaya hazir olun.

Acai Berry bir meyve, gorunus olarak bogurtlen gibi gorunen Acai Berry zayiflama urunleri arasindan siyrilip isminden cokca bahsettirecek diye dusunuyorum.

Acai Berry meyvesinin iki buyuk ozelligi var, bunlardan ilki insana enerji vermesi ve herzaman zinde tutmasi diger ozelligi ise Acai Berry yendikten sonra ilerleyen surede ne yerseniz yiyin size tatli geliyor olmasi.

mucize meryve acai berry resimi

Acai Berry anavatani Guney Amerika. Burada yetisen meyve ilk olarak kabileler tarafindan kullanilmaya baslamis ve ardindan bu meyveyi Amerikalilar kesfetmis ve uzerinde calismalar yaparak Acai Berry kapsulleri uretilmis.

Simdi sizlerle bu mucize meyve Acai Berry hakkinda bilgiler paylasmak istiyorum.

Acai Berry Faydalari
  • Saglikli ve dengeli zayiflamaya etki eder.
  • Vucudumuzu zinde tutar, enerji verir.
  • Yaslanmayi geciktirme ozelligi bulunmaktadir.
  • Icerisinde bulunan bir cok vitamin sayesinde tam bir vitamin deposudur.
  • Icerdigi antioksidanlar sayesinde detoks etkisi gosterir.
Acai Berry Nasil Etki Gosteriyor?Acai meyvesi kilo verdirmeyi yag yaktirarak saglamakta. Bu yeni mucizevi meyve icerisinde yer alan omega 3 ve 6 vitaminleri ile birlikte vucudumuzda yer alan yaglari yaktirmak suretiyle hizli kilo vermemizi saglamakta. Acai berry icerisinde bulunan lif fiber adi verilen yapi sindirim sistemini daha fazla calistirdigi icin kilo vermede bununla dogru orantili olarak kolay ve cabuk olmaktadir. Ayrica Acai Berry Acai Uzumu icerisinde bulunan amino asitler proteinlerin ana yapi taslaridir. Amino asit sayesinde kas, sinir ve bagisiklik sistemi guclendirmektedir.

Acai Berry Acai Cilegi'nin en buyuk ozelliklerinden biriside icerisinde bulunan miraculin adli bir proteinin bulunmasidir. Miraculin aci ve tatli tadlari almamizi engelleyerek sadece tatli tatlari almamizi saglamakta, bu da diyet suresince asiri tatli tuketmek yerine Acai Uzumu tuketerek tatli istegimizide karsilamak anlamina geliyor.
acai berry

Acai Berry Nedir?Acai Berry Acai Cilegi Amazon ormanlarinda yetisen palmiyelerde bulunmaktadir. Bu myve yaban uzumune cok benzemekle birlikte ondan biraz daha iri ve mor renktedir. Ilk olarak Afrika'li kabilelerin yemeklerden once kullandigi bu meyve daha sonra Brezilya ve Amerika'da kullanilmaya baslamistir. Acai Berry meyvesi pure haline getirildiginde %80'lik kisim kalmakta %20'lik kisim posa olarak kullanilmamaktadir. Bu %80'lik kisim pure halinden tablet haline hic bi rkatisim olmadan donusuturulerek tamamen dogal olarak piyasaya sunulur.


Acai Berry Icindekiler:Acai Berry meyvesi icerinsinde A, C, E ve B vitaminleri, omegalar, fitosterol, antioksidanlar, aminoasit, potasyum, demir, fosfor bulunmaktadir.

Acai Berry Yan Etkileri
Acai Berry hakkinda yapmis oldugumuz incemelerde henuz urunun herhangi bir yan etkisinin olmadigini gorduk.

Acai Berry ilk bastada soyledigimiz gibi adindan cokca soz ettirecek bir zayiflama urunu. Yukarida yer alan bilgilerde sizinde okudugunuz uzere meyvenin bir cok yarari bulunmakta. Sizde zayiflama karari aldiysaniz Acai Berry uzumunu de listenize eklemenizde fayda var.

Acai Berry kullanip urun hakkinda ki yorumlarinizi bizlerlede paylasirsaniz Acai Berry kullanmayi dusunenlerin akillarinda bulunan bir cok soruyu cevaplamis olursunuz

12 yorum:

nuran dedi ki...

merhaba, acai berry urununu suan nereden alabilirim, yazilanlari okuyunca merak ettim bu urunu, yardimci olursaniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

acai berry cilegini nereden satin alabiliriz?

ece dedi ki...

tesekkurler paylasim icin, acai berry gercekten cok faydali bir urune benziyor bekleyip dogrumu degilmi gorecegiz

Adsız dedi ki...

sanirim acai berry yurtdisinda kendinden cok soz ettirmis bir zayiflama urunu cunku arama yapinca bircok ingilizce site cikti karsima ancak turkce olarak cok bilgi veren site yok acai berry hakkinda.

Cemile dedi ki...

Şaşırtıcı ve egzantirik birşeye benziyor. Bende kullanıp yorumlarımı sizinle paylaşacagım muhakkak arkadaşlar. Sizlerde yorumlarınızı eksik etmeyin ne oluyor ne bitiyor bilelim. Yaşasın Acai Berry Çileği :)

sude dedi ki...

ben hollanda'da yaşıyorum, bulunduğum bölgede bir sağlık marketten aldım acai berry... Gerçekten sağlıklı diyebilirim, çok sorun yaşamadan kullandım ve bir miktar zayıfladım :) Bu özgüvenimi geri verdi bana

Adsız dedi ki...

merhaba sude hanım;siz hapını yoksa bitkinin kendisini mi satın aldınız acaba?teşekkürler..

Adsız dedi ki...

acai meyvesiyle tanışalı çok olmamasına rağmen yan etkilerininde olmadığını düşünürsek mükemmel bir suplement. herkes için tavsiye ediyorum...

EMRE dedi ki...

BEN GARLICA KULLANDIM 4 KG VERDİM 2 KUTUDA VERMEM DURDU BU ÜRÜNÜ DENEMEK İSTİYORUM 5 KG VERİRİMİYİM BİLMİYORUM AMA APPLE30 İLE ARASINDA GEL GİTLER YAŞADIM SAĞLIKLI KALMA ACISINDAN BU DAHA İYİ GELDİ HADI BAKAIM HAYIRLISI SİZE MUTLAKA BİLG İVERCEĞİM
EMRE /DENİZLİ

Adsız dedi ki...

slm acai çılegı dıye gırınce 69 tl acaıberry dıye gırınce 59 tl+baskul hedıye olarak gozukuyo ama ıkısıde kapsul ne fark var anlayamadım ve almakla almamak arasında kaldım boyle bısey gorunce cevabı bılen varsa lutfen paylassın sımdıden tskler.....

Adsız dedi ki...

urun ıcın olumsuz yorum yazanlarınkını yayınlamıyorsunuz yanı blog sahıbının onayı bu yuzden sanırım neyse anlasıldı

Zayıflama ve Güzellik Ürünleri dedi ki...

selam, biz tum gecerliligi olan yorumlari onayliyoruz. 18 yas alti, kufurlu ve TC yasalarina aykiri vb. yorumlar disinda tum yorumlar onaylanmakta.

59 TL ve 69 TL arasindaki fark nedir tam olarak bilemiyorum bu yuzden iyi arastirmakta fayda acai berry resmi satis sitesi acaiberrysiparis.com bu adres oldugu icin buradan almaniz urunun orjinal oldugu anlamina gelir ayrica sitede yer alan uyariyida mutlaka okumanizi oneririm.